//
کدخبر: ۲۹۷۴۳۸ //

ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن برای نیازمندان

رئیس بنیاد مستضعفان از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن محرومان در قالب تفاهم‌نامه با کمیته امداد خبر داد.

ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن برای نیازمندان

"پرویز فتاح" در مراسم امضای تفاهم‌نامه سه جانبه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان با مشارکت کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن گفت: توانمندسازی محرومان در سایه ایجاد اشتغال و تأمین مسکن محقق می‌شود و کمیته امداد در این زمینه سابقه درخشانی دارد.

به گزارش فرتاک نیوز،رئیس بنیاد مستضعفان افزود: این نهاد برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد در ۲۸ منطقه هدف، به ازای هر واحد ۴۵ میلیون تومان در نظر گرفته است که در صورت اختصاص پنج میلیون تومان از سهم مددجو، در مجموع ۵۰۰ میلیارد تومان برای این تفاهم‌نامه از سوی بنیاد پیش‌بینی شده است.

او بر اهمیت رعایت دقیق زمان‌بندی در اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: امیدواریم احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی تا پایان امسال آغاز شده و در مدت زمان ۲ ساله با بهترین کیفیت مصالح و تجهیزات، مقاوم و ضد زلزله ساخته شود.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: بنیاد مستضعفان در زمینه پرداخت وام اشتغال به صورت مستقیم یا از طریق دیگر نهادها، تجربیات خوبی اندوخته است و امیدواریم دولت و مجلس از محل افزایش اعتبارات تبصره ۱۴ و ۱۶ به یاری محرومان بشتابند.

فتاح با اشاره به همکاری بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی برای کمک به افراد دارای معلولیت گفت: در تفاهم‌نامه با سازمان بهزیستی، ساخت ۱۴ هزار واحد مسکن برای خانواده‌های دارای فرد معلول را تقبل کرده‌ایم که تاکنون ۱۰ هزار واحد تکمیل شده و مابقی در مراحل ساخت است؛ با پایان این طرح، تمام خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر صاحب خانه می‌شوند و در صورت اضافه شدن جامعه هدف این طرح، آمادگی امضای تفاهم‌نامه جدید با سازمان بهزیستی را داریم.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: این نهاد برای رهن و اجاره مسکن جامعه هدف سازمان بهزیستی و کمیته امداد ۲۳۰ میلیارد تومان اختصاص داد که اقدامی موثر و در عین حال موقتی بود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۴۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان