//
کدخبر: ۲۹۷۱۶۴ //

بیش از ۹۰ درصد بودجه ۱۴۰۰ در مرکز کشور متمرکز است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۹۰ درصد بودجه ۱۴۰۰ در مرکز کشور متمرکز است.

 بیش از ۹۰ درصد بودجه ۱۴۰۰ در مرکز کشور متمرکز است

علی نیکزاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با دعوت نماینده مردم رفسنجان، بنده به همراه همکارانم خضریان از کمیسیون اصل ۹۰ و نماینده مردم تهران در مجلس و موسوی رئیس فراکسیون مناطق محروم مجلس به رفسنجان سفر کردیم و امیدواریم در این سفر بتوانیم گره‌ی از گره‌های منطقه را باز کنیم.

وی تصریح کرد: معتقدیم بیش از ۹۰ درصد بودجه از سنوات گذشته حتی در بودجه ۱۴۰۰ در مرکز متمرکز است، از ۸۴۱ هزار میلیارد تومان بودجه‌ای که مصوب شده بیش از ۴۵ هزار میلیارد تومان بین استان‌ها توزیع نمی‌شد.

به گزارش فرتاک نیوز، نیکزاد گفت: در این سفر مسئولانی از وزارت نیرو، شرکت آب و فاضلاب، بنیاد مسکن، وزارت راه و شهرسازی و سایر مسئولان حضور دارند تا در بحث زیرساخت‌ها و طرح‌های هادی روستایی و سایر مباحث تصمیم گیری کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با حضور این مسئولان، همچنین مسئولین شهرستانی و معاون استاندار بعد از بازدید جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد و صورتجلسه ای تنظیم و نسبت به مسائلی که بازدید شده تصمیم خواهیم گرفت.

نیکزاد اضافه کرد: معمولاً روال ما این است که یک ماه یک بار تصمیماتی که در سفرها می‌گیریم را رصد می‌کنیم تا با همت نماینده رفسنجان بتوانیم گره‌ی از مشکلات رفسنجان را باز کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۱۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان