//
کدخبر: ۲۹۶۵۲۹ //

خبرنگارقروه‌ای سفیر کمک مومنانه شد/توزیع ۳۰۰ بسته غذایی میان نیازمندان

خبرنگارقروه ای با توزیع ۳۰۰ بسته غذایی میان نیازمندان سفیر کمک مومنانه شد.

خبرنگارقروه‌ای سفیر کمک مومنانه شد/توزیع ۳۰۰ بسته غذایی میان نیازمندان
به گزارش فرتاک نیوز،

حدود یکسال از شیوع ویروس کرونا در جهان می گذرد.در این میان علاوه بر کادر درمان،بخش دولتی و خصوصی در سرتاسر این کره خاکی سعی در جبران خسارات ناشی از شیوع این ویروس همه گیر داشتند.و در کشور ایران شاهد وحدت و همدلی اقشار مختلف مردم در مبارزه ویروس کرونا و آسیب های ناشی از بودیم.در استان کردستان نیز گروههای جهادی داوطلب نیز هم پای دستگاههای اجرایی در قالب رزمایش کمک های مومنانه توانستهم اند در حد چشمگیری در راه جبران آسیب های ناشی از شیوع وبروس کرونا گام بردارند.در این زمینه خبرنگارقروه ای توانست در کنار فعالیت خبرنگاری و رسانه ای خود بعنوان سفیر کمک مومنانه یاریگر اقشار آسیب پذیر ناشی از شیوع ویروس کرونا باشد.

این جهادگر بسیجی و خبرنگار اظهار داشت:از ابتدای شیوع ویروس کرونا بسیج سپاه ناحیه قروه با همکاری گروههای جهادی مردمی و دولتی توانست در مبارزه با این ویروس موثر عمل کند.

روح الله زرین در ادامه گفت:در طرح رزمایش کمکهای مومنانه علاوه بر تمام مناطق استان کردستان دهها هزار بسته غذایی توسط سپاه،ارگانهای دولتی و...در قروه میان نیازمندان توزیع شد و  این طرح درحد چشمگیری توانست مایحتاج خانواده های نیازمند و اقشار آسیب پذیر ناشی از شیوع ویروس کرونا را تامین کند.

این خبرنگار جهادگر که جزو بسیجیان شهرستان قروه است،تصریح کرد:با حمایت دفتر امام جمعه قروه،بسیج ناحیه سپاه قروه،هلال احمر،اداره اوقاف،سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز نیکوکاری خانه امید توانستم ۳۰۰ بسته غذایی به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان تهیه کنم و میان نیازمندان شهر و روستاهای قروه توزیع کنم.

وی در مورد جزئیات رزمایش کمک مومنانه افزود:در این طرح شاهد از خودگذشتگی و ایثار اقشار مختلفی از جامعه مانند طلبه های حوزه علمیه امام صادق(ع)در قروه بودم که جیره غذایی خود را به اقشار آسیب پذیر اهدا می کردند و خالصانه در چندین نوبت این حرکت جهادی را انجام دادند.

زرین در مورد نحوه شناسایی اقشار آسیب پذیر در قروه و روستاهای آن گفت:با توجه به تولید مستند خبری روستاگرد که از تولیدات خبرگزاری فارس در روستاهای قروه است در جریان تولید فیلم افراد نیازمند شناسایی، بسته های غذایی جمع آوری و در اختیار آنان قرار می گرفت.

خبرنگار قروه ای که حالا بعنوان سفیر کمک مومنانه شناخته شده است،اذعان داشت:به مناسبت شب یلدا حقوق دو ماه خود را صرف خرید پتو کرده ام و با توجه به شناسایی ۱۰ خانواده بی سرپرست در روستاهای بخش چهاردولی قروه و ناحیه منفصل شهری قلعه به آنها اهدا کردم.

زرین در ادامه اذعان داشت:در طرح ضدعفونی کردن خودروهای مسافربری و اماکن عمومی شهر و روستاهای قروه حلقه ازدواج و ۳ ماه حقوق را صرف خرید تجهیزات ضدعفونی کردند که بازتاب آن موجب ترویج کمکهای جهادی میام اقشار مختلف جامعه در قروه شد.

فرمانده پایگاه شهید شیرودی دزج گفت:اینکه یک بسیجی دغدغه ش کمک رساندن به نیازمندان واقعی جامعه باشد موجب خشنودی و افتخارات پایگاه بسیج به شمار می رود.

حمید عبدالملکی در ادامه افزود:امید است این حرکت جهادی خبرنگار بسیجی تداوم داشته باشد و تا پایان شیوع ویروس کرونا،مایحتاج ضروری اقشار کم درآمد توسط نیروهای مخلص بسیجی تامین شود.

وی تصریح کرد:یکی از شاخصه های بسیج انجام خدمات صادقانه و بدون چشم داشت است و این بسیجی توانسته علاوه بر انجام کار رسانه ای خدمات صادقانه را انجام دهد.

گفتنی است،این فعالیت جهادی خبرنگار بسیجی در قروه مورد پسند مسئولان این شهرستان قرار گرفته و امام جمعه قروه از آن به نیکی یاد کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۵۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان