//
کدخبر: ۲۹۳۶۳۲ //

چکار کنیم پول برق ندهیم؟

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: با توجه به کاهش دمای هوای استان مصرف گاز در بخش خانگی بالا رفته و تامین گاز برای نیروگاه برق هم با مشکل برخورد کرده است.

چکار کنیم پول برق ندهیم؟

بهنام بیات در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به اینکه  مشترکینی که مصرف برق ماهیانه آنها در فصول غیر تابستان کمتر از ۸۰ کیلووات  و در فصل تابستان هم مصرف آنها کمتر از ۱۰۰ کیلووات باشد شامل برق امید می‌شوند، اظهار کرد: در زیر صورتحساب برق مصرفی مشترکین که به صورت پیامکی ارسال می شود، لینکی قرار داده شده که با ورود به آن مشترکان می‌توانند میزان برق مصرفی دو ماهه خود را مشاهده کنند.

به گزارش فرتاک نیوز،وی توضیح داد: تمامی اطلاعات مصرفی مشترکین در این سایت درج شده و اگر در دو ماه کمتر از ۱۶۰ کیلووات برق مصرف کرده باشند باید معاف باشند و اگر معافیت برای آنها لحاظ نشده باید به شرکت برق اعلام کنند تا اقدامات لازم در این خصوص صورت بگیرد.

این مسئول با بیان اینکه مشترکین برق استان به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم می‌شوند، گفت: حدود ۲۲ درصد از مشترکین کم مصرف، ۴۸ درصد خوش مصرف و مابقی هم پر مصرف هستند.

بیات اضافه کرد: کم مصرف‌ها از مهر تا پایان اردیبهشت در هر ماه کمتر از ۸۰ کیلووات و در ماه‌های دیگر کمتر از ۱۰۰ کیلووات برق مصرف می کنند که شامل معافیت در پرداخت بهای برق هستند.

وی اضافه کرد: مشترکین خوش مصرف با ۱۰ تا ۲۰ درصد صرفه جویی می‌توانند خود را به کم مصرف‌ها برسانند و از پرداخت بهای برق معاف شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز در ادامه با اشاره به افزایش برودت هوا در استان گفت: با توجه به کاهش دمای هوای استان مصرف گاز در بخش خانگی بالا رفته و تامین گاز برای نیروگاه برق هم با مشکل برخورد کرده است.

بیات توضیح داد: از مشترکین درخواست می شود برای اینکه بتوانیم این زمستان را هم بدون قطعی گاز و برق سپری کنیم، در مصرف این انرژی‌ها صرفه جویی کنند.

وی ادامه داد: در این شرایط مردم باید لامپ پرمصرف و وسایل برقی پرمصرف خود را کمتر استفاده کنند و به جای اینکه حرارت بخاری را زیاد کنند و لباس گرم تری بپوشند تا با مشکل قطعی گاز و برق مواجه نشویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۶۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان