//
کدخبر: ۲۹۱۹۴۶ //

اسامی سهام شرکت های بورسی با بیشترین و کمترین سود

امروز سهامداران شرکت‌ های کشت و صنعت چین چین، لعابیران و تامین ماسه ریخته‌ گری در بورس و معامله‌ گران شرکت‌ های آسیا سیر ارس، داروسازی آوه سینا و شیر پاستوریزه پگاه فارس در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

اسامی سهام شرکت های بورسی با بیشترین و کمترین سود
به گزارش فرتاک نیوز،

 شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت 55هزار و 782واحدی در ارتفاع یک میلیون و 428هزار و 376واحد به کار خود پایان داد و تعداد 7میلیارد و 211میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش 7هزار و 227میلیارد تومان در 746هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های کشت و صنعت چین چین، لعابیران و تامین ماسه ریخته‌گری بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های قند اصفهان، ایران تایر و کشاورزی و دامپروری مگسال بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 374میلیون ورقه به‌ارزش 3هزار و 982میلیارد تومان در 321هزار نوبت، آیفکس 547واحد افت کرد و در ارتفاع 18 هزار و 946واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های آسیا سیر ارس، داروسازی آوه سینا و شیر پاستوریزه پگاه فارس بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های برق و انرژی پیوند گستر پارس، کشت و صنعت دشت خرمدره و توسعه خدمات دریایی و بندری سینا بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۹۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان