//
کدخبر: ۲۸۶۳۴۲ //

بورس؛ در انتظار روندی متعادل و مثبت

عضو هیات مدیره شرکت بورس خبر از روند مثبت و متعادل شدن بورس داد.

بورس؛ در انتظار روندی متعادل و مثبت
به گزارش فرتاک نیوز،

جواد عشقی‌نژاد عضو هیات مدیره شرکت بورس گفت:  انتظار می‌رود بازار سهام معاملات این هفته را با روندی متعادل و مثبت آغاز کند، در این میان پیش‌بینی می‌شود برخی از صنایع و شرکت‌های فعال در بورس از مسیر متعادل به سمت روند صعودی نیز حرکت کنند.

وی افزود:  بازار سرمایه در انتظار رخداد یک اتفاق برای رهایی از فشارهای اقتصادی و سیاسی نامعقول بود، در این راستا انتخابات امریکا نه تنها یک اتفاق مهم و تاثیرگذار در کل دنیا بود بلکه مسائل اقتصادی و سیاسی جهان را تحت تاثیر خود قرار داده و در اقتصاد و سیاست ایران نیز می‌تواند نقش مهمی را داشته باشد.

 عضو هیات مدیره شرکت بورس گفت: بررسی روند گذشته بازار سهام نشان از آن داشت که قیمت‌ها در بازار سرمایه نیاز به اصلاح داشتند.به نظر می‌رسد این روند اصلاحی به پایان رسیده باشد و براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته بازار در آینده‌ای نزدیک و از هفته پیش‌رو شرایط متعادل و مثبتی را در پیش خواهد گرفت.

عشقی‌نژاد در ادامه افزود:  گشایش در مراودات مالی بین المللی یکی از نکات مثبت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است. به نظر می‌رسد یکی از مهمترین موارد بهبود مراودات مالی ایران در سطح بین المللی باشد و این امر می‌تواند افزایش ارزش سهام شرکت‌های فعال در بازار سرمایه را به دنبال داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۳۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان