//
کدخبر: ۲۸۳۱۰۳ //

افت ۱۸هزار واحدی شاخص بورس

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت ۱۸هزار واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۶۱هزار واحد قرار گرفت.

افت ۱۸هزار واحدی شاخص بورس

، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه 6میلیارد و 591میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 9هزار و 280میلیارد تومان در یک میلیون و 193هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 18هزار و 224واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و 561هزار و 450واحد قرار گرفت.

به گزارش فرتاک نیوز؛ بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و معدنی و صنعتی گل گهر شد و در مقابل شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و پالایش نفت تهران با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روزی منفی را پشت‌سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 4778واحد، کل (هم‌وزن) 2437واحد، قیمت (هم‌وزن) 1597واحد، آزاد شناور 24389واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به ترتیب 20335و 9181واحد افت کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 891میلیون ورقه به‌ارزش 3هزار و 466میلیارد تومان در 752هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 198واحد افت کرد و در ارتفاع 18هزار و 75واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات و سرمایه‌گذاری صبا تامین و شد و در مقابل شرکت‌های فرابورس ایران، تولید نیروی برق دماوند و مدیریت انرژی امید تابان هور بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس به نام خود ثبت کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۱۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان