//
کدخبر: ۲۷۰۷۳۹ //

آرسنال در آستانه یک شکست نقل و انتقالاتی بزرگ

به نظر می رسد که توماس پارتی، هدف اصلی نقل و انتقالات آرسنال در آستانه تمدید قرارداد با اتلتیکو مادرید قرار گرفته است.

آرسنال در آستانه یک شکست نقل و انتقالاتی بزرگ
به گزارش فرتاک نیوز،

آرسنال از ابتدای فصل عملکرد بسیار پر نوسانی از خود ارائه داده و با وجود جدایی اونای امری و روی کار آمدن میکل آرتتا نیز نتایج این تیم با تغییر فراوانی روبرو نشده است؛ موضوعی که باعث شده بسیاری معتقد باشند که این تیم برای تبدیل شدن به یک مدعی به حضور فعال در نقل و انتقالات پیش رو نیاز دارد.

در روزهای گذشته صحبت های زیادی در رابطه با بازیکنان مورد علاقه توپچی‌ها برای نقل و انتقالات پیش رو مطرح شده است که در این بین گفته شد که هافبک غنایی اتلتیکومادرید یعنی توماس پارتی اولین و مهم ترین گزینه میکل آرتتا برای تقویت تیمش محسوب می شود.

هافبک 27 ساله اتلتیکو مادرید در این فصل یکی از مهمترین بازیکنان تیم دیگو سیمئونه بوده و به نظر می‌رسد که سرمربی آرژانتینی اعتقاد ویژه ای به این ستاره غنایی خود دارد. با این وجود طی هفته های گذشته حتی گفته شد که توافق برای انتقال این بازیکن به باشگاه لندنی آرسنال نیز انجام شده اما حالا آاس ادعای جدیدی را در این باره مطرح کرده است.

بر اساس گزارش این منبع اسپانیایی توماس پارتی حالا در آستانه توافق برای تمدید قرارداد با باشگاه اتلتیکومادرید قرارگرفته و با این تفاسیر باید انتقال این بازیکن به آرسنال را منتفی تلقی کرد؛ موضوعی که می تواند یک شکست بزرگ نقل و انتقالاتی برای آرسنالی‌ها محسوب شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۷۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان