//
کدخبر: ۲۵۸۹۳۲ //

جزئیات جدید برای پرداخت وام یک میلیونی به زنان سرپرست خانوار

سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی درباره زمان واریز وام یک میلیونی زنان سرپرست خانوار توضیح داد.

جزئیات جدید برای پرداخت وام یک میلیونی به زنان سرپرست خانوار
به گزارش فرتاک نیوز،

 حسین میرزایی با اشاره به واریز وام یک میلیون تومانی به حساب  2 میلیون و 266 هزار و 263 سرپرست خانوار یارانه بگیر از صبح امروز اظهار کرد: با احتساب این تعداد، آمار گیرندگان وام به یک میلیونی، 19 میلیون و 385 هزار و 308 سرپرست خانوار رسیده است.

وی تصریح کرد: همچنین سرپرستان یارانه‌بگیر که هنوز اقدام به ارسال شماره ملی خود به سامانه 6369 نکرده‌اند همچنان فرصت دارند تا کد ملی خود را به شماره اعلام شده ارسال کنند ضمن اینکه باید دقت شود که فقط شماره ملی ارسال شود و نیازی به سایر مشخصات سرپرست خانوار نیست.

میرزایی گفت: نکته حائز اهمیت این است که خانواده‌ها دقت داشته باشند که فقط از طریق سرشماره v.refah به سرپرست خانوار پیامک داده می‌شود و در ادامه سرپرست خانوار از طریق شماره 6369 کد ملی خود را ارسال می‌کند و در واقع هر سرشماره دیگری مورد تأیید وزارت رفاه نیست و کلاهبرداری است.

سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی همچنین درباره واریز وام به حساب زنان سرپرست خانوار نیز خاطرنشان کرد: اطلاعات این افراد در حال جمع‌آوری است و به زودی به آنها پیامک ارسال خواهد شد و مبلغ وام در نظر گرفته شده برای این افراد واریز می‌شود. بنابراین به هیچ‌وجه مراجعه حضوری پذیرفته نمی‌شود و چنانچه مشکل حساب آنها برطرف شود، حق این افراد برای دریافت تسهیلات محفوظ است.

وی درباره رقم وام زنان سرپرست خانوار گفت: اگر تعداد خانوار این افراد یک نفر باشد، آن فرد یک میلیون تومان را دریافت می‌کند. اگر تعداد 2 تا سه نفره باشند، 500 هزار تومان بیشتر و اگر چهار نفره یا بیشتر باشند یک میلیون تومان دیگر اضافه‌ می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۹۳۲ //
ارسال نظر
 
  • فاطمه کریمی رستاخیز

    باسلام خدمت مسئولین من سرپرست خانواده هس تم و وام 1میلیون تومان برایم واریز شد در صورتی که ما خانوار3نفره هستیم ووضع مالی بدی داریم با کارگری گذران میکنیم اگر مسئ ولین پیگیری کنند واز حساب مالی بانکی ما مشخص است لطفا از شما تقاضای رسیدگی دارم تشکر از مسئولین وشما منعکس کنندگان محترم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان