//
کدخبر: ۲۵۶۴۹۶ //

اقدام تامل با انگیز وزارت رفاه و سرگردانی سالمندان روستایی

دولت برای پرداخت وام یک میلیون تومانی روستائیان را سرگردان کرد.

اقدام تامل با انگیز وزارت رفاه و سرگردانی سالمندان روستایی
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن بالاگر: در پی اعلام وزارت رفاه مبنی بر پرداخت وام یک میلیون تومانی فقط با شماره همراه خود متقاضی، افراد فاقد شماره تلفن همراه اختصاصی به دفاتر پیشخوان دولت گسیل شدند. 

یک مدیر پیشخوان خدمت  در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهر اعلام کرد: با اعلام پیامک به سرپرستان خانوارها و اعلام اینکه اختصاص وام یک میلیونی منوط به اختصاص شماره تلفن به نام خود فرد می‌باشد از اولین ساعات ارسال این پیامک شاهد تجمع و حضور پرشمار افراد در مقابل پیشخوان‌ها هستیم.

وی می‌گوید: از طرفی هم مراجعات بیشتر مردمی  سیستم خدمات تلفن همراه دچار اختلال شده و ارائه خدمات میسر نیست و مردم هم ناراضی از این وضعیت هستند انتظار داریم مسئولان در این خصوص تدبیر کنند و راهکاری جدید ارائه کنند.

احمد حسینی یکی از مراجعان به پیشخوان می‌گوید: پدرم ۸۵ سالشه و تا حالا با گوشی همراه بیگانه بوده و در حقیقت نیازی هم به این امر نداشته است ولی امروز با هزار مصیبت پدرم را برای دریافت سیم کارت به اینجا آورده‌ام و اینجا هم سیستم قطع است.

اکبر محمدی دیگر مراجعه کننده به پیشخوان اعلام می‌کند من از  روستا آمده‌ام و مادر پیرم را آورده‌ام  تا برایش سیم کارت بخرم، آخر این چه کاری است قبلا شماره پسرش پیامک می‌آمد ولی با این پیامک جدید شماره اختصاصی به نام سرپرست می‌خواهند و الان  یک ساعته هم اینجا منتظریم، تکلیف ما چیه چرا مردم را سر می‌دوانند، یک میلیون وام می‌دهند مثل واریزی‌های گذشته اقدام کنند. 

یک مراجعه کننده بنام  اکبر احمدی نیز که جوان بیست ساله‌ای است می‌گوید: پدر من ۷۸سال دارد الان به خاطر خرید تلفن همراه آمدیم اینجا، خدای ناکرده در این وضعیت کرونایی که افراد سالمند بیشتر در معرض ابتلاء به بیماری کرونا است مریض شود جوابشو کی می‌خواهد بدهد.

مشاهدات خبرنگار فارس حاکی است که اکثر مراجعان به دریافت سیم کارت افراد سالمند بالای ۷۰ سال سن می‌باشد که با وضعیت ناتوان جسمی و کمک خانواده به این مراکز آمده‌اند و متاسفانه اکثر شان هم فاصله اجتماعی را رعایت نمی‌کنند احتمال ابتلاء با این وضعیت حاد شیوع بیماری که شهرستان اهر نیز یکی از شهرهای آمار بالا برای این ویروس می‌باشد وجود دارد و متاسفانه اینگونه اقدامات تحریک کننده باعث شده اکثر افراد فاقد تلفن همراه به دفاتر پیشخوان گسیل شوند و به علت عدم رعایت موازین بهداشتی از سوی برخی آنها هر آن ابتلا به این بیماری منحوس بیشتر می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۶۴۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان