//
کدخبر: ۲۵۸۱۲۳ //

وزیر راه و شهرسازی:بدون تعامل با پلیس،پیشبرد مأموریت‌های وزارت راه ممکن نیست

وزیر راه و شهرسازی گفت: پیشبرد مأموریتهای وزارت راه و شهرسازی بدون تعامل همه جانبه با نیروی انتظامی ممکن و شدنی نیست.

 وزیر راه و شهرسازی:بدون تعامل با پلیس،پیشبرد مأموریت‌های وزارت راه ممکن نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد اسلامی؛ وزیر راه و شهرسازی در نشست انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک در ستاد نیروی انتظامی اظهار کرد: حضور در ستاد نیروی پرافتخار انتظامی را توفیق و لازم می‌دانم ضمن قدردانی از تلاش ایثارگرانه مدافعان سلامت در مقابله با کرونا، از نقش و وظیفه‌شناسی خطیر نیروهای پلیس در این ایام در کمک به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و دولت نیز قدردانی کنم.

وی با بیان اینکه تعاملات پیوسته و پایداری میان وزارت راه و شهرسازی و نیروی انتظامی وجود دارد، افزود: بنده به عنوان وزیر راه و شهرسازی از زمان قبول مسئولیت در این جایگاه بر تعامل این وزارتخانه با تمام سازمانها و دستگاه‌های همکار تأکید ویژه‌ای داشته و دارم و در این میان تعامل مطلوب با نیروی انتظامی را در اولویت می‌دانم، چرا که تقویت تعاملات ما با پلیس به پیشبرد بهتر اهدافمان کمک می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: پیشبرد مأموریتهای وزارت راه و شهرسازی بدون تعامل همه جانبه با نیروی انتظامی ممکن و شدنی نیست.

این مقام مسئول با اشاره به امضاء تفاهم‌نامه همکاری مشترک با نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه همکاری در تداوم سایر تعاملات با پلیس و برای بهبود کیفیت حمل و نقل جاده‌ای است.

اسلامی  با بیان اینکه مأموریتها را باید با نظام هوشمند، مدیریت و عملیاتی کنیم، بیان کرد: محور تفاهم‌نامه مشترک امروز نیز بهره‌مندی از سامانه‌ها و سیستم هوشمند در راستای ارتقاء ایمنی ترددهای جاده‌ای، کاهش مصرف انرژی ( سوخت) و ... است.

وزیر راه و شهرسازی با تأکید برای اینکه سلامت و جان مردم برای ما ارزش بسیاری دارد، خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه همکاری مشترک که امروز به امضاء دو طرف می‌رسد علاوه بر مزیتهای اشاره شده در فرآیند مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز مؤثر است.

وی از مدیریت هوشمندانه نیروی انتظامی در کاهش جان‌باختگان جاده‌ای قدردانی کرد و گفت: کاهش جان‌باختگان جاده‌ای نتیجه سیاستهای صحیح نیروی انتظامی است و ان‌شاءالله این روند با قوت و قدرت بیشتری تداوم یابد.

اسلامی با بیان اینکه شدت و نوع تصادفات در آزاده‌راه‌ها و بزرگراه‌ها بیشتر از جاده‌ها و معابر اصلی است، ادامه داد: برای کنترل ترددها نیازمند نظارتهای هوشمند هستیم که با این تفاهم‌نامه همکاری مشترک، این مهم محقق می‌شود؛ معتقدم که امروز راهکار رفع عناصر حادثه‌ساز ، بهره‌مندی از سیستمهای هوشمند است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امضاء تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان وزارت راه و شهرسازی و نیروی انتظامی گام بزرگی در راستای حفاظت از محیطزیست، بهبود ایمنی ترددها، کاهش مصرف سوخت و انرژی است، گفت: این همکاری مشترک منافع ملی و مردمی را در پی دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۱۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان