//
کدخبر: ۲۳۷۷۷۳ //
مدیر مسئول کارگاه دوخت لباس نظامی نامداری:

نبود سرمایه مشکل کارآفرین برتر است

بسیج سازندگی حامی جوانان جویای‌کار است، اما تهیه و تولید لباس بسیجی مانع از بیکاری می‌باشد.

نبود سرمایه مشکل کارآفرین برتر است
به گزارش فرتاک نیوز،

سمیه نامداری‌پور کار آفرین موفق و مدیر مسئول کارگاه دوخت لباس نظامی نامداری درگفتگو اختصاصی با خبرنگار فرتاک‌نیوز چنین می‌گوید: من شهریور  1360متولد شدم، هم کنون متاهل هستم و دو فرزند دختر دارم،

او می‌افزاید: علاقه‌مند به کار خیاطی و براساس ضرورت لازم شد که کمک خرج خانواده‌ام باشم، با تشویق‌های خواهر بزرگ‌ترم که مجتمع آموزشی طراحی و دوخت لباس دارد و با کمک بسیج سازندگی شهرستان اسلام‌آباد از سال 1380 با توکل به خداوند کارم را شروع کردم.

photo_) (3)

مدیر مسئول کارگاه دوخت لباس نظامی نامداری می‌گوید: با نیت خیر جلو رفتم، امروز توانستم 15نفر از خانم‌ها که اکثراً سرپرست خانوار و تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند را جذب کار کنم.

سمیه نامداری‌پور از کارش راضی است، ادامه می‌دهد و می‌گوید: تهیه و تولید لباس بسیجی در شهرستان اسلام‌آبادغرب، باعث رونق تولید و مانع از بیکاری برای من و دیگر همکارانم شده است.

این کار آفرین موفق، موفقیت‌اش را مدیون همکاری بسیج سازندگی شهرستان اسلام‌آبادغرب، آقایان«شکر‌دست، فلاح، جلیلیان و احمدیان» دانست و می‌گوید: سرمایه اولیه را خواهر بزرگ‌ترم در اختیارم گذاشت که از تک تک آنها نهایت تشکر را دارم.

نامداری‌پور به تورم قیمت‌ها اشاره می‌کند و در ادامه استیجاری بودن محل کارش عمده مشکلات را نبود سرمایه کافی می‌داند و می‌افزاید: در اکثر مواقع برای تهیه پارچه وام با سود 18درصد از بانک دریافت کرده‌ام، که بازپرداخت وام برایم سنگین است، در این باره نیازمند حمایت بیشتر مسئولین در بسیج سازندگی هستم.

او در پایان سخنانش از اینکه توانسته برای 15خانوار ایجاد اشتغال و درآمد کند، خدا را شاکرم و دعا گوی مسئولان بسیج سازندگی استان کرمانشاه شد.

گزارش: مهین رحمان‌پور

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۷۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان