//
کدخبر: ۲۲۹۰۷۲ //

برگزاری بزرگترین آزمون استخدامی بخش خصوصی به صورت اینترنتی

بزرگترین آزمون اینترنتی کشور با هدف کمک به استخدام شرکت‌های خصوصی، با بیش از ۳۳ هزار متقاضی کار برای مشاغل مهندسی، روز دوشنبه برگزار شد.

برگزاری بزرگترین آزمون استخدامی بخش خصوصی به صورت اینترنتی
به گزارش فرتاک نیوز،

 آزمون استخدام بخش خصوصی با هدف معرفی افراد دارای مهارت و متخصص به شرکت‌های دانش‌بنیان و خصوصی شکل گرفت که سومین دوره‌ این آزمون در حال برگزاری است.

با درخواست شرکت‌های صنعتی، تجاری و فنّاور، سومین آزمون استخدام بخش خصوصی در ۸ دسته شغلی با عناوین «بازاریابی و فروش»، «فناوری اطلاعات»، «هنر، رسانه و آموزش»، «مالی و اداری»، «مدیریتی»، «کارشناسی و ارائه خدمات»، «مهندسی» و «فنی و اجرایی» ارائه شده است.

دسته شغلی مهندسی بیش از ۳۳ هزار متخصص و داوطلب ارزیابی، بیشترین شرکت‌کنندگان سومین آزمون استخدام بخش خصوصی را اختصاص دارد که آزمون اینترنتی این دسته شغلی صبح روز دوشنبه ۱۱ آذرماه برگزار شد.

مهندسی برق، عمران، انرژی، هوافضا، مکانیک، کامپیوتر، متالوژی و کشاورزی برخی از عناوین مشاغل موجود در دسته شغلی مهندسی هستند.

همچنین پیش از این، آزمون دسته‌های شغلی «هنر، رسانه و آموزش»، «مالی و اداری»، «مدیریتی» و «کارشناسی و ارائه خدمات» نیز به صورت اینترنتی برگزار شدند و آزمون دسته‌های شغلی «فنی و اجرایی»، «بازاریابی و فروش» و «فناوری اطلاعات» نیز در روزهای آینده به صورت اینترنتی برگزار خواهند شد.

قابل توجه است که آزمون استخدام بخش خصوصی بر اساس مهارت و تخصص متقاضیان کار است و در این آزمون هیچ‌گونه محدودیتی از نظر مدرک تحصیلی، تجربه و سن وجود ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۰۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان