//
کدخبر: ۱۷۲۱۳۸ //

رقابت ۱۰ هزار متقاضی کار در شرکت‌های دانش‌بنیان در مرحله مصاحبه آزمون استخدامی

دبیر شورای سیاستگذاری آزمون استخدامی بخش خصوصی با اشاره به برگزاری آخرین مرحله مصاحبه حضوری دومین آزمون استخدامی در تهران با حضور ۱۰ هزار نفر، گفت: این مرحله از آزمون از ۲۰ دی ماه در سایر استان‌های کشور برگزار شد.

رقابت ۱۰ هزار متقاضی کار در شرکت‌های دانش‌بنیان در مرحله مصاحبه آزمون استخدامی
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد حسین قمری با اشاره به برگزاری بخش مصاحبه حضوری آزمون استخدامی بخش خصوصی افزود: دانشگاه تهران فردا پنج شنبه ۱۶ اسفند میزبان حدود به ۱۰ هزار نفر از شرکت کنندگان آزمون استخدام بخش خصوصی خواهد بود که امتیاز لازم برای شرکت در مرحله مصاحبه حضوری را کسب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان این بخش از استان‌های تهران، قم، مازندران، البرز، سمنان، قزوین، گیلان و گلستان هستند، خاطر نشان کرد: تمرکز زدایی از پایتخت و ایجاد فرصت برابر در تمامی مناطق کشور یکی از اهداف آزمون استخدام بخش خصوصی بوده است.

قمری با اشاره به نحوه برگزاری آزمون استخدامی بخش خصوصی، اظهار کرد: پس از برگزاری مرحله نخست این آزمون در آذر ۹۷، با تقسیم بندی کشور به ۸ ناحیه تلاش شد تا داوطلبان در نزدیک‌ترین شهر به محل سکونت در مصاحبه حضوری شرکت کنند و توسط نمایندگان بیش از ۱۵۰۰ شرکت مورد ارزیابی تخصصی قرار گیرند.

دبیر شورای سیاستگذاری آزمون استخدامی بخش خصوصی اضافه کرد: مرحله مصاحبه حضوری این آزمون از تاریخ ۲۰ دی ماه سال جاری در شهر "تبریز" آغاز و در هفته‌های بعد به ترتیب در شهرهای اهواز، اصفهان، کرمان، شیراز، مشهد و همدان برگزار شد و آخرین میزبان مرحله حضوری آزمون استخدام بخش خصوصی در شهر تهران است که فردا پنج‌شنبه ۱۶ اسفند برگزار خواهد شد.

قمری یادآور شد: در این آزمون داوطلبان آزمون استخدامی بخش خصوصی رو در روی نمایندگان شرکت‌های جویای نیروی کار قرار می‌گیرند تا توانایی داوطلبان برای کسب جایگاه شغلی محک بخورد.

به گفته وی، فرآیند برگزاری دومین آزمون استخدام بخش خصوصی از تابستان سال جاری با ثبت‌نام حدود ۱۳۰ هزار نفر در سراسر کشور آغاز شد و شرکت کنندگان در مرحله نخست در آزمون اینترنتی شامل آزمون‌های شخصیت‌شناسی DISC، NEO، علاقه‌مندی‌های شغلی ONET و آزمون‌های نیازهای شغلی "مازلو" شرکت کردند.

قمری همچنین با اشاره به برگزاری نخستین دوره آزمون استخدامی بخش خصوصی در سال ۹۶، گفت: اولین دوره این آزمون با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مؤسسه کار و تأمین اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور حدود ۶۰ هزار نفر در ۲۶۶ عنوان شغلی برگزار شد که ۸۲۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان این آزمون در شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان سراسر کشور مشغول به کار شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۱۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان