//
کدخبر: ۲۰۶۱۹۳ //

نصب کارتخوان؛پزشکان تا پایان مرداد مهلت دارند!

پزشکان تا پایان مرداد مهلت دارند در سامانه فروش و استفاده از پایانه فروشگاهی (کارتخوان بانکی) نام نویسی کنند.

نصب کارتخوان؛پزشکان تا پایان مرداد مهلت دارند!
به گزارش فرتاک نیوز،

پزشکان، پیراپزشکان، داروسازان و دامپزشکان تا پایان ماه جاری مهلت دارند در سامانه فروش و استفاده از پایانه فروشگاهی (کارتخوان بانکی) نام نویسی کنند.

مدیرکل برنامه ریزی سازمان امور مالیاتی در ارتباط تصویری با بخش خبری 21 شبکه یک سیما درباره الزام پزشکان به نصب کارتخوان در مطب و علت تمدید مهلت نصب کارتخوان برای آنها افزود: فراخوان سازمانی امور مالیاتی برای صنف پزشکان بر اساس قانون برنامه بودجه سال 98 از هفتم ماه جاری آغاز و تا 23 ماه جاری مهلت داده شد اما در این مدت به علت برخی نا هماهنگی ها و برخی مشکلات دیگر غیر مرتبط با نظام مالیاتی کشور، برخی از پزشکان و مسئولان این طرح نتوانستند در مهلت مقرر به وظایف خود در وارد کردن شناسه مرتبط با کارتخوان ها عمل کنند بنابراین مهلت دیگری تا آخر ماه جاری به آنها داده شد.

سعید توتونچی درباره ضمانت اجرای نصب نکردن دستگاه های کارتخوان گفت: مودیان مشمول اگر به وظایف خود عمل نکنند در گام نخست در لیست سیاه مودیان پر ریسک ­­سازمان امور مالیاتی قرار می گیرند و در گام دوم، جریمه 2 درصدی اعمال و در گام سوم فرار مالیاتی تلقی می شود و بر اساس قانون مجازات می شوند.

وی افزود: مردم می توانند با وارد شدن به سامانه سازمان امور مالیاتی، گزارشات و شکایات خود را در این باره اعلام کنند.

وی گفت: در قانون بودجه امسال، صنف پزشکان، دامپزشکان، پیراپزشکان و داروسازان مکلف به نصب کارتخوان شدند.

مدیرکل برنامه ریزی سازمان امور مالیاتی افزود: صنوف مختلف با توجه به مختصات اقتصادی، اجتماعی و مالی احصاء شدند و بسته های مشخص برای هر کدام تعیین شده است که به موقع درباره آنها اطلاع رسانی می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۱۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان