//
کدخبر: ۲۰۴۱۳۳ //
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس:

وزیر راه از روند اجرای طرح ملی مسکن به کمیسیون عمران گزارش داد

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در نشست امروز این کمیسیون گزارشی درباره روند تکمیل پروژه های مسکن مهر، اجرای طرح ملی مسکن و تولید مسکن استیجاری ارائه کرد.

وزیر راه از روند اجرای طرح ملی مسکن به کمیسیون عمران گزارش داد
به گزارش فرتاک نیوز،

سید احسن علوی  در تشریح دستور کار جلسه امروز - سه شنبه - کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ در نشست امروز که علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن و معاونان و نمایندگانی از مرکز پژوهش های مجلس میهمانان کمیسیون عمران مجلس حضور داشتند محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی گزارشی درخصوص اقدامات صورت گرفته در زمینه ساخت ۹۰۰ هزار واحد مسکونی  شامل ۷۰۰ هزار واحد در شهرها و ۲۰۰ هزار واحد در روستاها در دو سال آینده، به کمیسیون ارائه کرد و بحث هایی نیز در این زمینه صورت گرفت.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: در این جلسه آمارهای از واحدهای خالی مسکن و تعداد خانوارها ارائه شد که وزیر راه و شهرسازی اصرار داشت هر چه سریع تر ساخت این چند هزار واحد مسکونی به پایان برسد به شکلی که بتوان عرضه و تقاضا را متعادل کرده و پاسخگوی قشر آسیب پذیر جامعه باشیم.

علوی خاطرنشان کرد: موضوع دیگر جلسه امروز ، اختصاص پرداخت تسهیلات ساخت و ساز مسکن برای کارمندان دولت بود منوط به آنکه کارکنان در مدت ۱۵ سال سرمایه گذاری  این واحدهای مسکونی را به شرط تملیک خریداری کنند.

وی تصریح کرد: در نشست امروز کمیسیون همچنین فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران درخصوص آزاد راه تهران- شمال و فاطمه زرآبادی نماینده مردم قزوین نیز درخصوص مسکن از وزیر راه و شهرسازی سوالاتی مطرح کردند که مقرر شد در این خصوص بازدیدی از این آزادراه صورت گیرد و نتیجه آن بعد از تعطیلات ۲ هفته ای مجلس به نماینده تهران ارائه شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۱۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان