//
کدخبر: ۲۰۳۰۱۹ //

همتی: رمزارزها باید در دولت بررسی شود/ پرونده ۸ بدهکار دانه‌درشت در حال بررسی است

رئیس کل بانک مرکزی درباره رمزارزها گفت: این باید در دولت بررسی شود زیرا پیچیدگی‌‌های زیادی دارد.

 همتی: رمزارزها باید در دولت بررسی شود/ پرونده ۸ بدهکار دانه‌درشت در حال بررسی است
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره رمزارزها گفت: مسئله رمزارزها در کمیسیون اقتصادی بحث شده و تصمیماتی در این موضوع گرفته شد ولی همانطور که قبلا هم بنده گفتم و وزیر اقتصاد نیز گفته‌اند؛ باید در دولت بررسی شود زیرا پیچیدگی‌‌های زیادی دارد.

وی افزود: امروز در هیئت دولت در این زمینه بحث و گفت‌وگو صورت گرفت و قرار شد بررسی کنیم که آیا آثار آن در اقتصاد کشور و روابط تجاری چیست و چقدر می‌توان بر آن تکیه کرد. تا در دولت جمع‌بندی نشود نمی‌شود درباره آن به‌صورت نهایی سخن گفت و اطلاع‌رسانی در این زمینه بعد از تصمیم‌گیری انجام خواهد شد.

وی همچنین در خصوص بدهکاران بانکی گفت: موضوعی که دیروز در مجلس تصویب شد، با هماهنگی بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی مجلس صورت گرفت و مجلس هم نظرات بانک مرکزی را در آن تأمین کرد. امیدواریم کمک خوبی برای کسانی که بدهی‌های معوق دارند و یا در نحوه محاسبه سود آنها ایرادی وجود دارد، باشد. البته این مصوبه فقط برای بدهی‌های کمتر از دو میلیارد تومان است که تعیین تکلیف شدند.

همتی ادامه داد:‌ مسئله بدهکاران عمده با مصوبه اخیر فرق دارد، حدو 7 الی 8 نفر از دانه درشت‌ها هستند که پرونده آنها در کمیته فرادستگاهی بانک مرکزی در حال بررسی است و آنها رقم‌های چند هزار میلیاردی دارند. در جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی هم معاون اول رئیس جمهور دستور دادند که گزارشی تهیه شود و در جلسه بعد مطرح خواهد شد.

این خبر تکمیل می‌شود...

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۳۰۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان