//
کدخبر: ۲۰۲۰۹۲ //

سرمایه گذاری مشترک ایرانسل و گپ

گروه بنگاه ها-مدیر عامل پیام رسان گپ در مورد راه اندازی بازی در این اپلیکیشن گفت: گپ به تازگی گیم سنتر خود را راه اندازی کرده است که به بازی سازها این امکان را می دهد که با اتصال خود به گیم سنترها با هزینه بهتر مخاطب جذب کنند.

سرمایه گذاری مشترک ایرانسل و گپ
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی انجیدنی افزود: گپ در چند ماه گذشته سرمایه گذاری مشترکی را با ایرانسل برای گسترش بین المللی گپ این سرمایه گذاری انجام داده که نسخه بین المللی گپ در دسترس است. وی با اشاره به تجاری بودن این پیام رسان گفت: . در سال 95 اولین پایلوت آزمایشی این پیام رسان در بین جامعه ای محدود از کاربران ایجاد شد. بعد از آن در انتهای سال 96 انتشار محصول به صورت عموم آغاز شدو تا الان حدودا بیش از 4 میلیون کاربر این اپلیکیشن را نصب کرده اند.

وی تاکید کرد:اما تعداد کاربران فعال ما چیزی حدود سه میلیون نفر است و بخش زیادی از این افراد هم با هدف استفاده از زیرساخت های کسب و کار ما در گپ مشغولند یا به عنوان یک استارتاپ و کسی که کسب و کاری را دارد و یا به عنوان یک مشتری کسب و کار در این اپلیکیشن هستند.

وی همچنین از هدف اپلیکیشن گپ برای پوشش نیاز شبکه اجتماعی یک کسب و کار گفت: بسیاری از کسب و کارهای بزرگ نیاز دارند مثلا با ده هزار یا صد هزار نفر از افرادی که با آن کسب و کار در ارتباط هستند، مواردی را اطلاع رسانی کند.مثلا اسنپ نیاز دارد که بین راننده های شهرهای مختلف خود دسته بندی ارسال مطالب خاص داشته باشد، این در واقع یک پلتفرم سازمانی است که برای جامعه خاصی از مشترکین اطلاع رسانی خاص کرد را ارائه می دهد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۰۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان