//
کدخبر: ۱۹۸۶۱۵ //
مهندس دارابی در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن:

بهره برداری از پروژه‌های قوطی سازی زمزم ،بیواتانول و بیو ایمپلنت در سال جاری

پروژه قوطی سازی زمزم با سرمایه گذاری 800 میلیارد تومان و بیو اتانول و بیو ایمپلنت با سرمایه‌گذاری حدود 500 میلیارد تومان در سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.

بهره برداری از پروژه‌های قوطی سازی زمزم ،بیواتانول و بیو ایمپلنت در سال جاری
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس محسن دارابی رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن گفت: پروژه قوطی سازی زمزم با سرمایه گذاری 800 میلیارد تومان و بیو اتانول و بیو ایمپلنت با سرمایه‌گذاری حدود 500 میلیارد تومان در سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.

 مهندس دارابی افزود: بسیار امیدوار هستیم که پروژه مهم توسعه پتروشیمی کرمانشاه نیز با ظرفیت 700 هزار تن و سرمایه‌گذاری 900 میلیارد تومان، با اهتمام و تلاش در آینده نه‌چندان دور به بهره‌برداری برسد.

رییس سازمان صمت همچنین تصریح کرد : ما معدن را نماد اقتصاد مقاومتی می‌دانیم و بر این اساس بر روی فعالان خود در استان کرمانشاه، حساب بازکرده‌ایم و تمام تلاشمان را بر توسعه کمی و کیفی،فنی و تخصصی و فراوری و تبدیل مواد معدنی به‌منظور اجتناب از خام فروشی و بالا بردن ارزش‌افزوده این محصولات، متمرکز کرده‌ایم.

دارابی با اشاره به اقدامات این سازمان در زمینه توسعه معادن، اظهار داشت: پهنه‌های معدنی استان، یکی پس از دیگری در حال آزادسازی و تعیین تکلیف هستند، پهنه اسلام‌آباد غرب آزادشده، پهنه گیلانغرب و هرسین نیز تعیین تکلیف شده و پهنه سنقر هم، طی هفته آتی،نهایی می‌شود.

مهندس دارابی در ادامه گفت: به کوری چشم دشمنان این مرزوبوم، در اردیبهشت‌ماه سال جاری، پروژه 200 هزار تنی ذوب‌آهن بیستون با سرمایه‌گذاری 700 میلیارد تومان را با حضور رییس جمهور محترم و مقام عالی وزارت، افتتاح کردیم و ان‌شاءالله تا سال آینده پروژه تولید آهن اسفنجی را به اتمام رسانده و ضمن تکمیل چرخه فولاد در گروه صنعتی جهان فولاد، ظرفیت تولید فولاد استان، به مرز یک ‌میلیون تن می‌رسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۶۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان