//
کدخبر: ۱۹۵۹۷۷ //

افزایش قیمت سکه و طلا با رشد ۴۰ دلاری قیمت طلا در دنیا

رئیس اتحادیه فروشندگان طلاو جواهر از روند افزایشی قیمت طلا و سکه با افزایش ۴۰ دلاری هر انس طلا در بازار‌های جهانی خبر داد.

 افزایش قیمت سکه و طلا با رشد ۴۰ دلاری قیمت طلا در دنیا
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت محمد ولی با اشاره به اینکه حباب قیمت سکه دیروز 450 هزارتومان بوده است افزود: روز پنج شنبه 30 خرداد 98 قیمت سکه تمام بهار آزادی با 70 هزار تومان افزایش، 4 میلیون و 700 هزارتومان، نیم سکه 2 میلیون و 450 هزارتومان ​، ربع سکه یک میلیون و 600 هزارتومان و سکه‌های گرمی نیز 990 هزارتومان قیمت گذاری شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: دیروز قیمت طلای 18 عیار با 7 هزار تومان افزایش به قیمت 434 هزار و 300 تومان معامله شده است.

محمد ولی با بیان اینکه هر انس طلا در بازار‌های جهانی در کانال 1382 دلار عرضه شده است ادامه داد: دیروز هر مثقال طلا با 31 هزارتومان افزایش با قیمت 1 میلیون و 881 هزارتومان به فروش رسیده است.

وی افزود: در یک هفته گذشته از اوایل هفته تا چهارشنبه، نسبتا هفته آرامی در قیمت طلا و سکه وجود داشت، اما دیروز شرایط تغییر کرده و با افزایش قیمت مواجه شدیم.

محمد، ولی ادامه داد: بازار ارز از کنترل بیشتری برخوردار است و چندان دچار تغییرات قابل توجهی نیست و همین موضوع سبب آرامش در بازار طلا و سکه شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۹۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان