//
کدخبر: ۱۹۴۸۸۷ //

توزیع روغن موتور و لاستیک دولتی در پایانه‌های بار

معاون وزیر راه و شهرسازی از توزیع سوخت، روغن موتور و لاستیک با قیمت دولتی در پایانه‌های بار خبر داد.

 توزیع روغن موتور و لاستیک دولتی در پایانه‌های بار
به گزارش فرتاک نیوز،

 عبدالهاشم حسن نیا در بازدید از محور شهداد-نهبندان، ضمن بررسی مجدد صدمات وارده به این محور، اظهار کرد: محور شهداد -نهبندان که در مسیر جاده ترانزیتی جنوب شرق به شرق و شمال شرق کشور قرار دارد به عنوان محور اصلی و محل عبور عمدتا" کالا به شمال شرقی کشور شناخته می شود و در بخش مسافر نیز، سالانه تعدادی از اتوبوس های  زائران حضرت ثامن الحجج(ع) از استان های سیستان و بلوچستان، هرمز گان و جنوب استان کرمان از همین مسیر تردد می کنند، لذا این مسیر از اهمیت زیادی برخوردار است.

‎در این نشست مسئولان انجمن صنفی رانندگان کرمان ضمن اعلام رضایت نسبی از نحوه توزیع لاستیک، خواستار توزیع روغن کامیون با نرخ مناسب در پایانه بار کرمان شدند و بر ضرورت ادامه تخصیص ارز دولتی به واردات لاستیک تاکید کردند.

‎همچنین تامین سهمیه سوخت آزاد برای رانندگان از دیگر درخواست‌های رانندگان کرمانی بود که رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور، پیگیری مستمر این سازمان را تا حصول نتیجه و عملی شدن این خواسته رانندگان، نیز اعلام کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این‌باره گفت:‌ توزیع سوخت، روغن موتور و لاستیک از  سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مجدانه در حال پیگیری است تا این اقلام با نرخ مناسب دولتی در محل پایانه بار توزیع شده و در اختیار رانندگان قرار گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۴۸۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان