//
کدخبر: ۱۹۲۲۹۵ //
با حضور وزیران راه و کشور؛

نشست ویژه مجلس برای بررسی وضعیت مسکن هفته آینده برگزار می شود

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از نشست ویژه مجلس برای بررسی بازار مسکن با حضور وزیر کشور و راه و شهرسازی در جلسه علنی خبر داد و گفت: قرار است وزرای راه و شهرسازی و کشور در این نشست گزارشی از برنامه های دولت برای تولید انبوه مسکن ارایه کنند.

نشست ویژه مجلس برای بررسی وضعیت مسکن هفته آینده برگزار می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

«محمدرضا رضایی کوچی» از برگزاری نشست ویژه مجلس برای بررسی وضعیت بازار مسکن خبر داد و گفت: نشست علنی روز - یکشنبه ۱۹ خرداد - مجلس شورای اسلامی با دستور کار بررسی مشکلات بازار مسکن و اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی این حوزه برگزار می شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، گزارشی از برنامه های دولت برای تولید انبوه مسکن در کشور، مقابله با سوداگری و دلال بازی و ساماندهی بازار اجاره مسکن ارائه می کنند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان این که کمبود عرضه مسکن باعث افزایش قیمت در این بخش شده، اظهارداشت: در یک ماه اخیر وزارت راه و شهرسازی تلاش های جدیدی را برای بهبود وضعیت مسکن آغاز کرده است. در این راستا  دولت در گام نخست به دنبال ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور است تا بخشی از نیاز کنونی به مسکن رفع شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ساماندهی بازار اجاره مسکن را اقدام دیگر دولت در این بخش عنوان کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۲۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان