//
کدخبر: ۱۸۲۹۶۳ //
خادمی:

افزایش قیمت بنزین به صلاح نیست!

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: امسال دولت درباره تعیین تکلیف قیمت حامل‌های انرژی به ویژه قیمت بنزین لایحه یا برنامه‌ای به مجلس ارائه نکرده و این موضوع را مسکوت گذاشته است ضمن اینکه افزایش قیمت بنزین به صلاح نیست و موجب افزایش بهای چندین کالا خواهد داشت.

افزایش قیمت بنزین به صلاح نیست!
به گزارش فرتاک نیوز،

هدایت‌الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم ایذه و باغملک در برنامه 18:30 با موضوع کاهش مصرف سوخت گفت: افزایش قیمت بنزین به صلاح نیست چرا که افزایش بهای چندین کالا را در پی خواهد داشت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت افزایش قیمت بنزین گفت: امسال دولت درباره تعیین تکلیف قیمت حامل‌های انرژی به ویژه قیمت بنزین لایحه یا برنامه‌ای به مجلس ارائه نکرد و این موضوع را مسکوت گذاشت؛ البته پیشنهادهای شفاهی مطرح شد.

خادمی افزود: زمانی که دولت برنامه‌ای برای تعیین تکلیف قیمت حامل‌های انرژی به مجلس ارائه نکرد، مجلس نیز در این زمینه تصمیم‌گیری انجام نداد.

وی با بیان اینکه دولت درباره کارت سوخت با این بهانه که کارت سوخت فساد انگیز است، اشتباه کرد و گفت: در شرایط فعلی هیچ راهی جز سهمیه بندی و کاهش مصرف سوخت نداریم.

 عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت بخواهد بنزین را 2 نرخی کند باید دوباره کارت سوخت فعال شود.

خادمی گفت: یارانه مستقیم را قبول داریم اما باید با طرح برنامه هایی به سمت توانمند سازی مردم حرکت کنیم.

خادمی درباره قاچاق سوخت هم تصریح کرد: وقتی اختلاف قیمت وجود دارد، مرزنشینان، سوخت را به کشوهای همسایه انتقال می دهند تا به درآمدی دست یابند.

وی گفت: راهکار جلوگیری از قاچاق در مرزها، توانمندسازی مرزنشینان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۹۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان