//
کدخبر: ۱۷۸۳۶۹ //
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه:

راه عبور از مشکلات ،وفاق و همدلی بین تشکل‌های مردم‌نهاد و مسئولین دولتی است

در سال گذشته 32 جلسه کارگروه تنظیم بازار با 223 مصوبه تشکیل شد که مهم‌ترین دستاورد آن این بود که از یک استان گران‌قیمت به رده دهم کشوری ازلحاظ قیمت‌ها قرار بگیریم .

 راه عبور از مشکلات ،وفاق و همدلی بین تشکل‌های مردم‌نهاد و مسئولین دولتی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیل فرتاک از کرمانشاه، مهندس محسن دارابی، رییس سازمان صنعت و تجارت استان کرمانشاه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته دستگاه‌های اجرایی در تنظیم بازار شب عید و نظارت و بازرسی از کالاهای اساسی و اقلام ضروری افزود: در سال گذشته 32 جلسه کارگروه تنظیم بازار با 223 مصوبه تشکیل شد که مهم‌ترین دستاورد آن این بود که از یک استان گران‌قیمت به رده دهم کشوری ازلحاظ قیمت‌ها قرار بگیریم .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان مطالب فوق افزود: این بدین معنی است که مجموعه اقدامات کارگروه تنظیم بازار با تشریک‌مساعی و هم‌افزایی توانسته شرایط بهتری را برای استان رقم بزند، هرچند تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

مهندس دارابی در ادامه تأکید کرد: در جریان وقوع سیل در استان و همچنین استان‌های مجاور شاهد همکاری و همدلی مردم و مسئولین بودیم که همین وفاق و همدلی راه گشای عبور از این مشکلات شد.

photo_۲۰۱۹-۰۴-۰۷_۱۳-۴۲-۱۲

وی در ادامه افزود: در حوادث اخیر اتاق اصناف ، تشکل‌ها، بازاریان و تجار کمک‌های زیادی را به سیل‌زده‌ها کردند که به‌عنوان نمونه بیش از 27 کامیون اجناس و اقلام ضروری به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

دکتر حاتمی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه نیز طی سخنانی از همراهی مردم، بازاریان با مدیریت استان به‌منظور حل مشکلات به وجود آمده برای حادثه دیدگان سیل‌های اخیر تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه آخرین وضعیت از توزیع میوه تنظیم بازار نیز در این جلسه ارائه شد:

عرضه 817 تن پرتقال و 578 تن سیب  باقیمت مصوب، افزایش تعداد عاملان توزیع میوه در سطح استان نسبت به سال گذشته، افزایش کیفیت میوه نسبت به سال گذشته، نظارت بیشتر بر توزیع میوه، پایین‌تر بودن قیمت میوه نسبت به قیمت سایر استان‌های کشور و ... از عمده اقدامات ستاد تنظیم بازار در سال گذشته بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۳۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان