//
کدخبر: ۱۶۸۳۰۰ //

گشایش نمایشگاه فرش و ملزومات خانه مدرن در کرمانشاه

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه، از گشایش نهمین نمایشگاه سراسری فرش، صنایع چوبی و ملزومات خانه مدرن در 150 غرفه در کرمانشاه خبر داد.

گشایش نمایشگاه فرش و ملزومات خانه مدرن در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

بنفشه امامی نیا ظهار داشت: این نمایشگاه از امروز تا سوم اسفند در محل دائمی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه واقع در بوستان شاهد برگزار است و علاقه مندان می توانند از ساعت 15 تا 21 از آن بازدید کنند.

وی ادامه داد:غرفه های نمایشگاه به شرکت های مختلف در زمینه فرش، صنایع چوبی و لوستر واگذار شده، تولیدکنندگان همه داخلی هستند و فرش هایی از تبریز، اردکان یزد و قم در این نمایشگاه عرضه می شود.

این مسئول ادامه داد: در زمینه صنایع چوبی از همه تولیدکنندگان بازار یافت آباد برای حضور در نمایشگاه دعوت شده و تولیدکنندگان داخلی تهران نیز در این مکان شرکت دارند.

wjv2mA1okvYv

وی با بیان اینکه قیمت محصولات عرضه شده در این نمایشگاه معمولا کمتر از قیمت بازار است، اظهار داشت: برخی غرفه ها نیز از شرایط فروش ویژه برخوردار هستند.

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه افزود: باتوجه به قرارگیری در روزهای آخر سال، بازدید از این نمایشگاه برای افرادی که می خواهند تغییر دکوراسیون منزل دهند مناسب است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۸۳۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان