//
کدخبر: ۱۶۱۵۵۹ //

کنفرانس بین‌المللی چابهار با حضور ۳۵ کشور برگزار می‌شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۷ اسفند ماه میزبان هیئت‌های اقتصادی و سیاسی ۳۵ کشور جهان برای برگزاری کنفرانس بین‌المللی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های چابهار خواهیم بود

کنفرانس بین‌المللی چابهار با حضور ۳۵ کشور برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمد علی موهبتی در اختتامیه همایش فرصت های سرمایه گذاری استان در چابهار گفت: ۷ اسفندماه میزبان هیئت‌های اقتصادی و سیاسی ۳۵ کشور برای برگزاری کنفرانس بین‌المللی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های چابهار خواهیم بود.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در تلاشیم این کنفرانس که موسوم به «چابهار دی» یا روز چابهار است در تقویم سالانه لحاظ شود و هرسال به طور مداوم برگزار شود.

وی همچنین با اشاره به تکریم سرمایه‌گذاران ادامه داد: مهم‌ترین بستر برای جذب سرمایه‌گذار، رفتار مناسب و شایسته با اوست و همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان موظفند تا آنجا که می‌توانند شرایط را برای‌سرمایه‌گذاری تسهیل کنند.

موهبتی در ادامه گفت: مقرر شده، روزهای دوشنبه فرمانداران استان سیستان و بلوچستان به همراه تمامی روسای ادارات شهرستان‌ خود با ایجاد میز خدمت پاسخگوی سرمایه‌گذاران باشند و شرایط را برای حضور سرمایه‌گذار در حوزه شهرستان‌ خود فراهم کنند.

گفتنی است، همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان سیستان و بلوچستان با حضور بیش‌ از ۳۰۰سرمایه‌گذار داخلی و خارجی به مدت دو روز در چابهار برگزار شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۱۵۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان