//
کدخبر: ۱۵۸۷۱۳ //

سردار مرتضی زارع: مردم باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی از کالای داخلی حمایت کنند

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه کشور گفت: حمایت از کالای ایرانی باعث رونق اقتصاد کشور می شود و افزایش کیفیت تولیدات داخلی راه نفوذ دشمن را سد و دسیسه‌های اقتصادی دشمن را ناکام می کند.

سردار مرتضی زارع: مردم باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی از کالای داخلی حمایت کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

 مرتضی زارع عصر دوشنبه در آیین گشایش نمایشگاه کالای ایرانی در قشم افزود: مردم نیز باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی از کالای داخلی حمایت کنند.

وی ادامه داد: نمایشگاه‌ های عرضه محصولات ایرانی در حقیقت سنگرهای مقابله در برابر جبهه اقتصادی دشمن است که افزایش آنها باعث افتخار و نشان دهنده توان تولیدکنندگان و تخصص دانشمندان ایرانی است.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه کشور اظهار داشت: دشمن 40 سال برای جلوگیری از موفقیت انقلاب اسلامی ایران تلاش می کند اما با ایستادگی مردم در عرصه اقتصادی، سال آینده افول و نابودی بیشتر آمریکا رقم می خورد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن پس از شکست در دوران دفاع مقدس، عرصه‌های دیگری را برای مقابله انقلاب اسلامی ایران در پیش گرفت که جنگ اقتصادی یکی از ابعاد مختلف آن است.

نمایشگاه کالای ایرانی با حضور 24 شرکت ایرانی فعال در زمینه تولید محصولات خانگی در محل مجتمع مسکونی علی ابن ابیطالب(ع) قشم با حضور امام جمعه و برخی مسوولان محلی قشم گشایش یافت. این نمایشگاه از 17 تا 21 دیماه دایر و از ساعت 9 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود یکهزار و 628 کیلومتر مربع وسعت در میان آب های خلیج فارس به موازات ساحل استان هرمزگان گسترده شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۸۷۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان