//
کدخبر: ۱۵۱۱۷۷ //
‍ مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان کرمانشاه:

اعطای تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد در بانک رسالت

بانک قرض الحسنه رسالت استان کرمانشاه از اعطای وام قرض الحسنه بدون کارمزد جهت خرید کالا به مشتریان با ایجاد کانون های همیاری اجتماعی خبر داد.

اعطای تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد در بانک رسالت
به گزارش فرتاک نیوز،

در نشستی که با حضور مدیربانک قرض الحسنه رسالت کرمانشاه، رئیس حوزه ویژه بانکداری اجتماعی و مدیر کل دیوان محاسبات استان کرمانشاه برگزار شد این مجموعه به جمع مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت پیوست.

شهریار سعیدپور مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان کرمانشاه با اشاره به طرح بانکداری اجتماعی گفت: در طرح بانکداری اجتماعی خدمات به صورت غیر حضوری از جمله ایجاد حساب، درخواست دریافت تسهیلات و... بدون نیاز به حضور در شعبه انجام شده و تکریم ارباب رجوع به نحو شایسته ای انجام می پذیرد.

مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان کرمانشاه با اشاره به راه اندازی سامانه اعتبار سنجی مرآت بیان داشت : در سامانه ای به نام مرآت اشخاص اطلاعات خود را ثبت و توانایی افراد برای بازپرداخت اقساط سنجیده می شود، افراد ممکن است از طریق اینترنت بانک به وام احتیاج پیدا کنند درخواست خود را ثبت کرده و بانکدار اجتماعی با شخص تماس میگیرد از طریق تایید رمز اینترنت بانک وام به حساب واریز می گردد، این کار در قالب کانون های همیاری اجتماعی صورت می گیرد که از چندین عضو تشکیل شده اند.

شهریار سعیدپور

وی در پایان بازار اعضاء را خدمتی دیگر از این بانک دانست و گفت: مشتریان می توانند در قالب کانون های همیاری اجتماعی و پس از تایید راهبر کانون تسهیلات ارزان قیمت تا سقف 300 میلیون ریال جهت خرید کالا و لوازم خانگی، دوچرخه، موتور، تردمیل، ارائه انواع خدمات بیمه، تزیینات داخلی ساختمان ازجمله کابینت، کاشی، سرامیک، خرید تراکتور و کامیونت باری، سفر زیارتی مشهد مقدس و...بهره مند شوند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۱۱۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان