//
کدخبر: ۱۴۵۶۰۹ //

لاریجانی: شرایط برای نظام بانکی باید تسهیل شود

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با روسای بانک های خصوصی و دولتی گفت: با توجه به شرایط تحریمی و تلاش بانک ها برای مقابله با آن، باید شرایط برای نظام بانکی تسهیل شود.

لاریجانی: شرایط برای نظام بانکی باید تسهیل شود
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست مشترک علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با روسای بانک های دولتی و خصوصی با هدف بررسی مشکلات نظام بانکی کشور امروز برگزار شد.

در این نشست که در تالار آئینه ساختمان مشروطه مجلس برگزار شد، برخی از مشکلات بانک ها از جمله وضعیت معوقات بانکی، نحوه واگذاری املاک و اموال، نحوه نظارت دستگاه های نظارتی بر عملکرد بانک ها، نحوه تخصیص ارز و مقررات و پیرامون بانک ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لاریجانی در این دیدار با اشاره به موضوعات مطرح شده از سوی روسای بانک ها درباره نحوه عملکرد دستگاه های نظارتی بر عملکرد نظارت بانکی، گفت: یکی از مطالب مطروحه در نشست امروز شرایط نظارت دستگاه های نظارتی و بازرسی بر عملکرد و اقدامات بانک ها است، حال این موضوع مطرح می شود که با توجه به شرایط تحریمی و تلاش بانک ها برای مقابله با آن، باید شرایط برای نظام بانکی تسهیل شود.

وی ادامه داد: در این رابطه به نظر من روسای بانک های دولتی و خصوصی باید پیشنهادات خود را ارائه کنند تا چارچوبی برای شرایط کنونی مدون شود تا دستگاه های نظارتی و بازرسی بر اساس چارچوب و قواعد جدید بر عملکرد بانک ها نظارت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۵۶۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان