//
کدخبر: ۱۴۱۶۷۹ //

مشهورترین صرافی ارزهای دیجیتال ۸ میلیاردی شد

یکی از صرافی‌های فعال در مبادلات ارزهای دیجیتالی حالا توانسته است نظر مساعد خیل عظیمی از سرمایه‌گذاران را به سمت و سوی خود جلب کند و ارزش سهام خود را بالا ببرد.

مشهورترین صرافی ارزهای دیجیتال ۸ میلیاردی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

با گسترش روزافزون محبوبیت و استقبال از ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده در جهان، صرافی و مراکز بزرگی در زمینه خرید و فروش و سرمایه‌گذاری در این حوزه شروع به فعالیت کرده‌اند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها کوین‌بیس (Coin Base) است که چندی پیش در اقدامی جدید، تصمیم گرفت که به منظور جذب بیشتر مشتریان و علاقمندان تازه کار و آماتور، به آنها این امکان را بدهد تا چندین ارز مجازی را با هم خریداری کرده و سرمایه گذاری کنند.

کوین بیس قصد داشت با خریداری پنج ارز دیجیتالی اعم از بیت‌کوین، بیت‌کوین‌کش، اتریوم، اتریوم‌کلاسیک و لایت‌کوین، به تنوع بخشی در سرمایه‌گذاری آن‌ها کمک کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی وب سایت Bitcoinist، ارزش کوین‌بیس که یکی از فعال‌ترین و مشهورترین صرافی‌های ارزهای دیجیتالی رمزپایه در جهان محسوب می‌شود، به واسطه جذب سرمایه‌های هنگفت از سوی خیل عظیمی از سرمایه‌گذاران به هشت میلیارد دلار رسید که این امر موفقیت قابل ملاحظه‌ای برای این صرافی به شمار می‌رود و به روند افزایش مبادلات مالی و گسترش فعالیت‌های آن کمک بسزایی خواهد کرد.

کوین‌بیس به تازگی اعلام کرده است که شرکت مدیریت جهانی تایگر یکی از بزرگترین حامیان و سرمایه‌گذاران این صرافی بوده است که به منظور تسریع انجام مبادلات مالی و تسهیل در روند جذب سرمایه ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است.

البته در تامین مالی این صرافی شرکت‌های بزرگ دیگری نیز از سراسر جهان نقش داشته‌اند که همگی موجب شده است ارزش‌گذاری سهام صرافی کوین‌بیس به هشت میلیارد دلار برسد و رکورد بی سابقه‌ای را در این حوزه به نام خود ثبت کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۶۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان