//
کدخبر: ۱۳۹۶۷۴ //
با رای نمایندگان؛

شریعتمداری سکاندار وزارت تعاون شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 196 رای موافق «محمد شریعتمداری» را به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب کردند.

به گزارش فرتاک نیوز،

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 196رای موافق، 63 رای مخالف و 5 رای ممتنع از 264 نماینده حاضر، محمد شریعتمداری را به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب کردند. 

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی پس از اعلام آرا ، برای شریعتمداری آرزوی موفقیت در مسئولیت جدید کرد. 

علی ربیعی در دولت دوازدهم مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را برعهده داشت که پس از استیضاح وی در مردادماه 97 ، با حکم رییس جمهوری، انوشیروان محسنی بندپی سرپرستی این وزارتخانه را برعهده گرفت.

شریعتمداری نیز که پیش از این در دولت دوازدهم وزیر صنعت، معدن و تجارت بود ، 28 مهرماه 97 از مسئولیت خود در این وزارتخانه استعفا کرد که دکتر روحانی با استعفای وی موافقت کرد و پس از آن وی را برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کسب رای اعتماد به مجلس معرفی کرد.

در جلسات امروز مجلس به ترتیب صلاحیت فرهاد دژپسند وزیر پیشهادی امور اقتصادی و دارایی، محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی و رضا رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت بررسی شد. 

محمد شریعتمداری در سال 96 با کسب 241 رای موافق و پنج رای مخالف ، 20 رای ممتنع و دو رای باطله از مجموع 288 رای نمایندگان مجلس، سکاندار وزارت صنعت، معدن و تجارت در کابینه دولت دوازدهم شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۹۶۷۴ //
ارسال نظر
 
  • محمدعلی

    مجلسی ها عزیز که تاچند روز پیش از شریعتم داری شاکی بودند واستیضا کرده بودند با۱۹۶ رای موافق ایشان را دوباره به مسند قدرت نشاندند
    تجربه نشان داده که نمایندگ ان مجلس نماینده مردم نیستند فقط به مجلس راه یافته اند که دستورات رییس جمهور را م و به مو اجرا کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان