//
کدخبر: ۱۳۶۴۷۳ //

چرا لاستیک با قیمت دولتی به دست مردم نمی‌رسد؟

سخنگوی انجمن صنعت تایر با بیان اینکه کارخانجات تایر محصولات خود را به قیمت دولتی به نمایندگی‌های خود عرضه می‌کنند، گفت: متأسفانه عدم نظارت دستگاه‌های نظارتی در بازار باعث شده تا دلال بازی در حوزه لاستیک رونق بگیرد.

 چرا لاستیک با قیمت دولتی به دست مردم نمی‌رسد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

مصطفی تنها با اشاره به اینکه در حال حاضر کارخانجات تایر علی رغم تمام مشکلات با تمام توان به تولید محصول می‌پردازند، اظهار داشت: تولیدات کارخانجات امروز جوابگوی تمام نیاز بازار است.

وی با بیان اینکه کارخانجات تایر محصولات خود را به قیمت دولتی به نمایندگی‌های خود عرضه می‌کنند، افزود: متأسفانه عدم نظارت دستگاه‌های نظارتی در بازار تایر باعث شده تا دلال بازی در حوزه خودروهای سواری رونق داشته و خبری از برخورد با متخلفین نیست به نحوی که ما تولید می کنیم اما به دست همه مردم نمی‌رسد.

سخنگوی انجمن صنعت تایر تصریح کرد: ما به عنوان تولیدکنندگان تایر وظیفه خود را انجام و محصول را وارد بازار می‌کنیم اما اینکه برخی از نوسانات نرخ ارز  سوءاستفاده کرده و با اقداماتی سعی در ایجاد خلل در بازار دارند، متوجه ما نیست بلکه دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان حمایت یا مسئولین دیگر باید به این موضوع ورود پیدا کرده و برخورد لازم را اعمال کنند.

تنها با اعلام اینکه تولیدکنندگان تایر به نمایندگی‌ها اعلام کرده‌اند باید محصولات را با قیمت مصوب دولتی به فروش برسانند، گفت: تمام نمایندگی‌ها برای فروش خود تعهد داده‌اند به نحوی که اگر نمایندگی غیر از قیمت دولتی تایری بفروشند با آنها برخورد کرده و حتی پروانه فعالیت آنها لغو خواهد شد.

وی اضافه کرد: در بخش تایرهای سنگین ستاد تنظیم بازار نظارت جدی داشته و متقاضیان حتما باید حواله‌های خود را از وزارت راه دریافت کنند. در غیر این صورت امکان خرید لاستیک ندارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۶۴۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان