//
کدخبر: ۱۳۵۵۸۶ //
خضری:

ابلاغ آزادی واردات ۱۸۰ کالا برای کوله بران روی زمین مانده است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بابیان اینکه رییس جمهور به وعده خود در قبال بهبود وضعیت کوله بران عمل کند،گفت: سیل ورود به آسیب‌های اجتماعی به کشور با حذف اقتصاد معیشتی کوله بران  رقم می‌خورد.

ابلاغ آزادی واردات 180 کالا برای کوله بران روی زمین مانده است
به گزارش فرتاک نیوز،

رسول خضری درباره وضعیت اقتصادی کوله بران درکشور گفت : وضعیت اقتصادی کوله بران برای عدم تحقق وعده‌های دولت در هاله از مشکلات فرو رفته است بنابراین الزامی است که دولت وعده خود را جامعه عمل بپوشاند زیرا بطور حتم این نوع اقدامات دولت، اثرات نامطلوب اجتماعی و فرهنگی در بردارد.

ابلاغ آزادی واردات 180 کالا برای کوله بران روی زمین مانده

نماینده مردم سردشت وپیرانشهر در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ابلاغ آزادی وارداتی 180 کالا برای کوله بران در شرایطی روی زمین مانده است که این افراد توان اقتصادی برای گذران زندگی را ندارند تصریح کرد: متاسفانه اقدامی برای بیمه ورفع مشکلات معیشتی کوله بران در دستور کار قرار نمی‌گیرد.

وضعیت اقتصادی کوله بران بسیار نامناسب است

وی ادامه داد:وضعیت اقتصادی کوله بران بسیار نامناسب است زیرا حتی کارت‌های الکترونیکی کوله بران نیز که مقرر بود در اختیارش قرار بگیرد، بدون حامی به روی زمین مانده است.

شکست نرخ کالاهای اساسی با ورود کالا توسط کوله بران

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر درمجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ورود اقلام اساسی برای کشور توسط کوله بران راهکاری برای کاهش نرخ کالاهای اساسی در کشور تلقی می‌شود تصریح کرد: رییس جمهور به وعده خود در قبال بهبود وضعیت کوله بران عمل کند.

طغیان مشکلات اجتماعی با بی توجهی به فرصت‌های اشتغال کوله بران

خضری افزود:بسیاری ازمشکلات اجتماعی،اقتصادی وسیاسی پیامد منفی بی توجهی به کوله بران است که بطورحتم گریبان کشور را خواهد گرفت ،مگر اینکه فکر اساسی برای ایجاد فرصتهای اشتغال برای کوله بران درکشور تدارک دیده شود.

خضری افزود: تبادلات تجاری کوله بران ومرزنشینان راهکاری است که می تواند اقتصاد معیشتی منطقه را تامین کنند بنابراین الزامی است که دولت از تمام تمهیدات اقتصادی اش برای رفع این مسائل مدد بگیرد زیرا ناراضی بودن مردم مناطق مرزی از فرصتهای اشتغال، بسترهای مهاجرت رافراهم می‌کند.

سیل ورود به آسیبهای اجتماعی به کشور با حذف اقتصاد معیشتی کوله بران

عضوکمیسیون اجتماعی مجلس یادآورشد: سیل ورود به آسیبهای اجتماعی به کشور با حذف اقتصاد معیشتی کوله بران رقم می‌خورد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۵۵۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان