//
کدخبر: ۱۲۷۹۶۴ //

بازار ارز همچنان میزبان مهمانان موقت/قیمت‌هایی که آرام نمی‌گیرند

قیمت دلار برای خرید در بازار صبح امروز از 13هزار و800 تومان شروع شد و تا 14 هزار و 60 تومان رسید و نرخ فروش هم بین 13هزار و 900 تا 14 هزار و 250تومان بود که در ساعات پایانی امروز به 14 هزار و 384 تومان رسید.

بازار ارز همچنان میزبان مهمانان موقت/قیمت‌هایی که آرام نمی‌گیرند
به گزارش فرتاک نیوز،

 پس از آرامش نسبی بازار ارز در روز شنبه ۲۴ شهریور ماه، امروز بازار ارز کمی نوسان داشت.

قیمت دلار برای خرید در بازار صبح امروز از ۱۳هزار و۸۰۰ تومان شروع شد و تا ۱۴ هزار و ۶۰ تومان رسید و نرخ فروش هم بین ۱۳هزار و ۹۰۰ تا ۱۴ هزار و ۲۵۰تومان بود که در ساعات پایانی امروز به ۱۴ هزار و ۳۸۴ تومان رسید.

در پیش از ظهر امروز معامله‌گران برای فروش، دلار را با قیمتی حدود ۱۴ هزار تومان و برای خرید حدود ۱۳هزار و ۸۰۰تومان معامله می‌کردند.

ازدحام در بازار نسبت به روز قبل بیشتر به نظر می‌رسید و معاملات هم در بانک‌ها و هم در بیرون از صرافی‌ها انجام می‌شد.

صبح امروز قیمتی که معامله‌گران برای خرید و فروش می‌گویند در مقایسه با دیروز نسبتا تفاوتی نداشت و روند نسبتا ثابتی را در پیش گرفته بود.

یکی از خریداران دلار در جواب اینکه دو هزار دلار را چقدر خرید و فروش می‌کند و اینکه خرید بیشتر است یا فروش؟ گفت: «۱۳هزار و ۸۰۰ تومان می‌خرم و  با نرخ ۱۴ هزار تومان هم می‌فروشم. بستگی دارد، دقیق نمی‌توان گفت که کدام بیشتر است و کدام کمتر.»

یکی از افرادی که برای خرید دلار آمده بود می‌گفت مدتی است تصمیم گرفته تا مهاجرت کند، ولی به دلیل بالابودن قیمت دلار هرچقدر هم که دلار می‌خرد کافی نیست و مقداری که نیاز دارد را نمی‌تواند تهیه کند. تقریبا بیشتر خریدارانی که آنجا بودند از نوسان چند وقت اخیر نرخ دلار گله داشتند. در طرفی دیگر هم افرادی بودند که از این قیمت بالا استفاده می‌کردند و دلارهای خود را می‌فروختند.

در مجموع امروز یکشنبه ۲۵ شهریور ماه قیمت دلار در نهایت با ۴۷۷ تومان (۳٫۴۳ درصد) افزایش به عدد ۱۴ هزار و ۳۸۴ تومان رسید. این درحالیست که پیش از این ارزانی دلار در هفته پیش‌رو پیش‌بینی می‌شد. به نظر می‌رسد همچنان پیش‌بینی نرخ دلار برای کارشناسان و فعالان بازار چندان میسر نباشد و نوسانات نرخ ارز کار پیش‌بینی را سخت کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تجارت‌نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۷۹۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان