//
کدخبر: ۱۲۵۹۹۴ //

استقبال معامله‌گران از فروشندگان دلار/معامله‌گران چه پیش‌بینی از قیمت دلار دارند؟

در بازار ارز خیابان فردوسی معامله‌گران مانند هر روز مشغول کار خود هستند و معاملاتی در حال انجام است. بیشتر این معامله‌ها خارج از صرافی‌ها صورت می‌گیرد. در ساعت 13 امروز قیمت خرید دلار در صرافی‌ها 12 هزار و 500 تومان بود و با قیمت 12 هزار و 600 تومان هم دلار به فروش می‌رسید.

استقبال معامله‌گران از فروشندگان دلار/معامله‌گران چه پیش‌بینی از قیمت دلار دارند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

معامله‌گران هم که کار‌و‌کاسبی بهتری دارند دلار را برای خرید و فروش به‌ترتیب ۱۲هزار و ۲۰۰ تومان و ۱۲ هزار و ۶۰۰ تا ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان معامله می‌کنند. بازار خالی از فروشنده دلار نیست و معامله‌گران هم از خرید دلار استقبال می‌کنند.

پیش‌بینی یکی از معامله‌گران این است که تا ۱۳ آبان ماه قیمت دلار به ۱۸ هزار تومان هم می‌رسد. وی می‌گوید:«بعد از ۱۳ آبان به خاطر تموم شدن قرار داد ایران و آمریکا دلار به بالاترین قیمت‌ ممکن یعنی ۱۸ هزار تومن می‌رسد. قیمت دلار مثل قیمت لیر نیست که نوسان کمی داشته باشه. دلار امروز ۱۲ تومنه و فردا ممکنه ۱۳،۱۴ هزار تومن بشه. الان با اینکه تب فروش دلار بالاست اما خریداران زیادی هم دارد.۸۰ درصد کسایی که دلار می‌خرند منتظر میشن تا دلارگرون بشه و بفروشن.با این کارشون نوسان دلار رو بیشتر میکنن.»

یکی از صراف‌ها نظرش را درباره قیمت دلار این طور می‌گوید:« سیر نوسان دلار معمولا سه روز یکبار تغییر می‌کند یعنی در سه روز متوالی اوج می‌گیرد و در سه روز بعدی افت قیمت دارد. با اینکه دولت اقدامات جدیدی برای آزاد شدن ورود و خروج ارز انجام داده اما این اقدامات نتیجه موقت دارند.»

یکی از معامله‌گران می‌گوید:« پیش‌بینی دلار کار ساده‌ای نیست و در این شرایط هم خریدن دلار ریسک است و هم نخریدن آن.»

معامله‌گران و صرافان معتقدند دستور جدید رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر تسهیل ورود ارز تاثیر موقتی بر نرخ ارز دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تجارت‌نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۹۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان