//
کدخبر: ۱۲۶۷۸۲ //
آخرین قیمت بازار سکه و ارز؛

سکه بهار آزادی ۱۵۰ هزار تومان ارزان شد/ یورو به ۱۵۷۰۰ تومان رسید

قیمت طلا و سکه امروز در بازار تهران با کاهش همراه بود به طوری که نرخ سکه تمام بهار ازادی طرح جدید ۱۵۰ هزار تومان افت کرد.

سکه بهار آزادی ۱۵۰ هزار تومان ارزان شد/ یورو به ۱۵۷۰۰ تومان رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز در بازار تهران (در لحظه تنظیم خبر) با ۱۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته با رقم ۴ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان به فروش رسید. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۲۲۰ هزار تومان افت نسبت به روز سه‌شنبه به ارزش ۳ میلیون و ۹۸۶ هزار تومان داد و ستد شد.

از سوی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۶۰ هزار تومان کاهش در مدت مشابه ۲ میلیون و ۱۰۴ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۱۰ هزار تومان افت به ارزش یک میلیون و ۱۰۳ هزار تومان معامله شد.

بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی بدون تغییر نسبت به روز سه‌ شنبه به قیمت ۶۲۲ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۴ هزار و ۳۱۰ تومان کاهش به ارزش ۳۶۲ هزار و ۶۹۰ تومان فروخته شد.

بر اساس آمار سامانه سنا، هر یورو امروز در این سامانه ۹ هزار و ۱۸۴ تومان و هر پوند ۱۷ هزار و ۴۵۰ تومان به فروش رسید، دلار آمریکا ۱۳ هزار و ۶۰۲ تومان داد و ستد شد و هر یوان چین نیز یک هزار و ۱۵۹ تومان قیمت خورد.

یورو نیز با افزایش قیمت نسبت به دیروز۱۵۷۶۲ در بازار آزاد مبادله شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۷۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان