//
کدخبر: ۱۱۹۵۶۶ //

طرح جدید برای بدهکاران بانکی بالای یکصد میلیون تومان/ ۴۰۰ هزار پرونده معوق در سال ۹۶ تعیین تکلیف شد

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: در سال 96 با بودجه‌ای که دولت تخصیص داد و بخشودگی‌های بانک کشاورزی 400 هزار پرونده معوق زیر یکصد میلیون تومان که از سال‌های قبل بلاتکلیف مانده بود، تعیین تکلیف شد.

طرح جدید برای بدهکاران بانکی بالای یکصد میلیون تومان/ 400 هزار پرونده معوق در سال 96 تعیین تکلیف شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 در مورد آخرین وضعیت طرح بخشودگی جرائم و معوقات بانکی در بانک کشاورزی، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای تبصره 16 قانون در سال گذشته با توجه به تسهیلاتی که دولت و مجلس فراهم کردند قرار شد تا سود سال‌های گذشته معوقات به حساب دولت گذاشته شود و بانک کشاورزی هم وجه التزام خود را بخشید تا بتوانیم اصل پول را وصول کنیم.

وی اضافه کرد: نزدیک به 400 هزار پرونده معوق را در سال 96 تعیین تکلیف کردیم و امسال هم این موضوع در قانون وجود دارد که منتظر تخصیص بودجه برای اجرای دوباره آن هستیم.

مدیرعامل بانک کشاورزی همچنین از طرح جدیدی برای تعیین تکلیف بدهکاران بانکی بالای یکصد میلیون تومان خبر داد و افزود: تسهیلاتی را برای مشتریان بانک با توجه به شرایط اقتصادی کشور در نظر گرفته‌ایم که با پرداخت 20 درصد از اصل بدهی بتوانیم باقیمانده آن را دوباره تقسیط مجدد کنیم.

خدارحمی به صراحت گفت: شرایط بدهکاران بانکی را درک می‌کنیم و به شرط آنکه بخشی از بدهی خود را پرداخت کنند، سعی می‌کنیم تا حد امکان با آنها کنار بیاییم.

به گزارش خبرنگار فارس، معوقات بانکی که یکی از مشکلات بانک‌ها در سال‌های اخیر در راستای جلوگیری از گردش نقدینگی بوده است که با طرح دولت طی دو سال اخیر در بانک کشاورزی بدهی‌های زیر یکصد میلیون تومان که از سال‌های دور باقیمانده بود تا حد زیادی تعیین تکلیف شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۹۵۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان