//
کدخبر: ۱۱۹۵۰ //
با تصویب مجلس؛

حقوق بازنشستگان با دریافتی کمتر از ۲ میلیون تومان افزایش می یابد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب بندی از لایحه بودجه مقرر کردند حقوق بازنشستگان لشکری،کشوری و تامین اجتماعی که کمتر از ۲ میلیون تومان حقوق می گیرند افزایش یابد.

حقوق بازنشستگان با دریافتی کمتر از ۲ میلیون تومان افزایش می یابد

 

به گزارش فرتاک نیوز ، در جلسه نوبت عصر روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی نمایندگان با تصویب بندی از لایحه بودجه به دولت اجازه دادند اعتبار ردیف ۱۲۰-۵۵۰۰۰۰ جدول شماره(۹) این قانون را برای افزایش و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح که دریافتی ماهانه آنها کمتر از بیست میلیون ریال می باشد براساس آیین‌نامه اجرائی که توسط سازمان برنامه و بودجه کشور با همکاری دستگاه های ذی‌ربط تهیه می‌شود و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد، اختصاص دهد.

۱- در صورت مکفی نبودن اعتبار پیش‌بینی‌شده در ردیف مذکور، دولت می‌تواند از منابع هدفمندی یارانه‌ها نسبت به تأمین اعتبار اقدام نماید.

۲- صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح مکلفند افزایش احکام حقوقی سال ۱۳۹۶ بازنشستگان ذی‌نفع ناشی از اجرای این حکم را از ۱/۱/۱۳۹۶ اعمال نمایند.

وکلای ملت همچنین با تصویب بندی دیگری صندوق‌های «توسعه نوآوری و شکوفایی» و «کارآفرینی امید» به قانون فهرست نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی، مصوب ۱۹/۴/۱۳۷۳ اضافه می‌شود.

 

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۹۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان