//
کدخبر: ۱۱۸۱۴۷ //
مدیر اموال تملیکی استان کرمانشاه:

روند قاچاق دام از مرزهای استان افزایش زیادی داشته است

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه گفت: طی دو ماه اخیر روند قاچاق دام از مرزهای استان بسیار زیاد شده، به طوری‌که روزانه سه تا چهار مورد کشف موارد قاچاق در این زمینه داریم.

روند قاچاق دام از مرزهای استان افزایش زیادی داشته است
به گزارش فرتاک نیوز،

برومد میرزایی‌پور، یکی از مهم‌ترین مشکلات اخیر استان را روند افزایشی قاچاق دام دانست و اظهار کرد: طی دو ماه اخیر روند قاچاق دام از مرزهای استان بسیار زیاد شده، به طوری‌که روزانه سه تا چهار مورد کشف موارد قاچاق در این زمینه داریم.

وی ادامه داد: از اول امسال نیز 300 راس گوساله و 140 راس گوسفند قاچاق که در حال خروج از مرزهای استان بوده کشف و ضبط شده است.

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: افزایش قاچاق دام به خارج در شرایطی صورت می‌گیرد که ما در دو سه سال گذشته معمولا قاچاق ورودی دام از مرزهای استان را داشتیم، اما اکنون این روند معکوس شده است.

میرزایی‌پور از پیامدهای خروج دام قاچاق از استان یاد کرد که مهمترین آن کمبود و گرانی گوشت در داخل کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه عمده دام‌های خروجی ماده هستند، یادآوری کرد: متاسفانه شاهد خروج دام‌های مولد از داخل استان هستیم.

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه یکی از دلایل روند افزایشی قاچاق دام را تفاوت قیمت ارز بین دو کشور دانست و تاکید کرد: باید سایر دلایل نیز با حضور کارشناسان مربوطه بررسی شود.

میرزایی‌پور خواستار ورود دستگاه‌های مربوطه به ماجرای قاچاق دام از مرزهای کرمانشاه شد تا از عواقب و پیامدهای آن جلوگیری شود. 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۸۱۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان