//
کدخبر: ۱۰۹۳۸۰ //

مدیرعامل جدید هواپیمایی آسمان منصوب شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری طی حکمی «محمد گرجی» را به عنوان مدیرعامل جدید هواپیمایی آسمان منصوب کرد، این حکم پس از استعفای «حسین علایی» از این سمت صادر شد.

 مدیرعامل جدید هواپیمایی آسمان منصوب شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از شرکت هواپیمایی آسمان، «جمشید تقی‌زاده» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری حکم انتصاب «محمد گرجی» را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت هواپیمایی آسمان صادر کرد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان که آذرماه 92 به این سمت منصوب شده بود، در نامه ای به «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ذکر دلایلی، از سمت خود استعفا داد.

«حسین علایی» دلیل استعفای خود را پایان یافتن ماموریت‌هایش برای بهبود شرایط مالی آسمان و اوضاع مالی این شرکت در شرایط فعلی اعلام کرد.

وی یادآور شد: آسمان با خرید ۱۵ فروند هواپیمای جدید و بازسازی هواپیماهای زمینگیر، توانست بدهی های انبوه سنواتی خود را تسویه و از یک شرکت زیانده به شرکتی سودآور تبدیل شود. همچنین سال ۱۳۹۶ موفق به کسب رتبه نخست شرکت های هواپیمایی در بخش پروازهای داخلی شد.

سقوط هواپیمای ATR72 آسمان در زمستان سال گذشته حاشیه‌سازترین اتفاقی بود که در دوران ریاست علایی بر شرکت آسمان اتفاق افتاد، اواخر بهمن سال گذشته یک فروند هواپیمای ATR آسمان به قله دنا برخورد کرد و ۶۵ مسافر و کادر پروازی آن جان باختند.

سقوط هواپیمای مزبور سبب شد تا برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شرکت آسمان را دارای مشکلات مدیریتی دانسته خواستار استعفای علایی شدند .

نورقلی‌پور نماینده کردکوی و ترکمن در مجلس با تذکر شفاهی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شرکت هواپیمایی آسمان زیرمجموعه وزارت تعاون است و به دلیل رخداد این حادثه، حداقل انتظار این است که مدیرعامل این شرکت به دلیل مشکلات مدیریتی، استعفا دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۹۳۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان