//
کدخبر: ۱۰۷۱۳۵ //
رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

قیمت مسکن به حالت قبل باز خواهد گشت

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از برنامه‌ریزی برای کاهش قیمت مسکن خبر داد و گفت: قیمت مسکن به حالت قبل بازخواهد گشت.

قیمت مسکن به حالت قبل باز خواهد گشت
به گزارش فرتاک نیوز،

 استان البرز در کرج، ناصر سراج امروز عصر در حاشیه جلسه شورای قضایی استان البرز در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: دشمن همواره به دنبال ایجاد التهاب در بازار و اقتصاد ایران بوده است.

وی افزود:  اخیراً دشمن در بازار ارز، سکه و خودرو ورود پیدا کرده بود که قیمت‌ها به‌سرعت افزایش پیدا می‌کرد که خوشبختانه توانستیم با اندیشیدن تدابیر لازم با این اقدام آنان مقابله کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل از بازگشت قیمت‌ها در بازار به حالت گذشته خبر داد و یادآور شد: با همکاری خودروسازان و باز شدن سایت‌های فروش، قیمت خودروها به‌جز تعداد اندکی، به حالت قبل نزدیک شده است.

وی ادامه داد: متأسفانه به دلیل اینکه بانک مرکزی برای خرید سکه سقف تعیین نکرد، هر فردی می‌توانست برای خرید هر تعداد سکه ثبت نام کند و این موضوع میزان تقاضا را بالا می‌برد.

سراج بابیان اینکه اکثر افزایش قیمت‌ها به‌صورت حباب بوده است، یادآور شد: برای کاهش قیمت مسکن برنامه‌ریزی انجام داده‌ایم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با طرح این سؤال که باوجود 5 سال رکود چگونه قیمت املاک چندین برابر شد، خاطرنشان کرد: این شرایط عادی نیست و قیمت مسکن به حالت قبل بازخواهد گشت.

وی با تأکید به اینکه تقابل با احتکار دولتی وظیفه این سازمان است، یادآور شد: تقابل با احتکار بخش خصوصی وظیفه تعزیرات حکومتی است و این سازمان اجازه ورود ندارد.

وی بیان کرد: با هماهنگی که بین سران سه قوه در راستای کنترل بازار به وجود آمد، دشمن طبق معمول شکست خواهد خورد چراکه ما با دسیسه‌های آنان آشنا هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۷۱۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان