//
کدخبر: ۱۰۱۰۰۰ //

۴۰ میلیون دلار ارز دیجیتال در کره جنوبی هک شد

یک بازار تبادل ارزهای دیجیتال کره جنوبی به نام کوین‌ریل، خبر سرقت و هک شدن ارزهای دیجیتال خود به ارزش حدود ۴۰ میلیون دلار را تایید کرده است.

 ۴۰ میلیون دلار ارز دیجیتال در کره جنوبی هک شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از دیجیتال ترندز، ارزهای دیجیتالی که به این شیوه سرقت شده‌اند از انواع مختلف بوده اند و البته ظاهرا در میان آنها ارز دیجیتال مشهور بیت‌کوین وجود نداشته است.

هکرها موفق به سرقت توکن‌های NPXS به ارزش تقریبی ۲۰ میلیون دلار شده‌اند که توسط مجموعه پوندی ایکس صادر شده بودند. انها همچنین سرقت مشابهی را از توکن‌های استون ایکس انجام داده‌اند که شرکتی است که کار آن راه‌اندازی پلت‌فورم برای تمرکززدایی از اسناد است.

هکرها در نهایت ۵٫۸ میلیون دلار توکن از شرکت دنت و ۱٫۱ میلیون دلار هم ارز دیجیتال جدید ترون را سرقت کرده‌اند. این ارز دیجیتال در چین شکل گرفته و بیشتر در همین کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد. مبالغ سرقت شده در مجموع در قالب ۵ نوع ارز دیجیتال بوده‌اند.

سازمان‌هایی که از این ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند یا در حال خرید و فروش آنها بوده‌اند، هک نشده اند و هنوز مشخص نیست آیا کوین‌ریل قصد جبران خسارات وارده به مشتریانش را به طور شخصی دارد یا خیر. شرکت یادشده تنها با صدور بیانیه‌ای از آفلاین شدن خدمات خود خبر داده و تصریح کرده که باقی‌مانده دارایی‌های خود را به شیوه‌ای مطمئن ذخیره‌سازی می‌کند. عامل یا عاملان این حملات هنوز شناسایی نشده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۱۰۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان