//
کدخبر: ۱۰۰۷۶۶ //

این مردان مخوف از ترس پلیس تهران از پشت بام به پایین پریدند

دزدان موبایل قاپ شرق تهران پس از آنکه متوجه حضور پلیس در مخفیگاه خود شدند، پس از تعقیب و گریز در پشت بام خود را به پایین پرتاب کردند.

این مردان مخوف از ترس پلیس تهران از پشت بام به پایین پریدند
به گزارش فرتاک نیوز،

در یک ماه اخیر گزارش 20 مورد سرقت Stealing و موبایل قاپی توسط سرنشینان یک موتورسیکلت قرمز رنگ ان اس به کلانتری های شرق تهران رسید.

هفته گذشته فردی به کلانتری 121 سلیمانیه مراجعه کرد و مدعی می شود که هنگامی که در پیاده روی خیابان پرستار مشغول صحبت بوده که ناگهان صدای موتوری را از پشت شنید و در یک لحظه گوشی وی را قاپید و به صورت تک نفره به نحوی که یک با یک دستش فرمان موتور را نگهداشته بود و با دست دیگر گوشی را قاپیده بود.

موضوع این سرقت در دستور کار عوامل تجسس کلانتری سلیمانیه قرار گرفت. ماموران در تحقیقات متوجه می شوند که محل جرم Crime با دوربین های مداربسته کنترل می شده است.

زمانی که دوربین ها بررسی می شود مشخصات ظاهری سارق شناسایی می شود اما پلاک موتورسیکلت مخدوش بوده و با زنجیری روی آن را پوشانده بود.

با توجه به شفافیت تصویر سارق با شگردهای پلیسی متهم شناسایی می شود و مشخص میشود که در همان منطقه سلیمانیه ساکن بوده است.

با شناسایی مخفیگاه متهم ماموران با هماهنگی قضائی وارد خانه می شوند اما کسی در را باز نکرد، چند لحظه بعد صدای فریاد فرار Escape کردند فرار کردند همسایه ها آمد و چند نفر را که در حال فرار از پشت بام بودند دیدند.

ماموران سریعا خود را به پشت بام رساندند و در تعقیب و گریزی که انجام شد، خودشان را از پشت بام به پایین پرتاب می کنند و به چند کوچه آن طرف تر می روند اما هر سه نفر آن ها دستگیر می شوند.

ماموران متوجه موتورسیکلت ام اس در پارکینگ خانه می شوند اما آن سه نفر ادعا کردند که موتورسیکلت مربوط به آن ها نیست. در همان لحظه ماموران متوجه شدند که یکی از سارقان سوئیچ را به گوشه ای از پارکینگ پرتاب کرد.

زمانی که ماموران سوئیچ را به موتورسیکلت می زنند موتور روشن می شود و مشخص می شود که موتور مربوط به آن ها است.

فرد مالباخته پس از دعوت به کلانتری سارق را شناسایی کرد. در تحقیقات سه سارق منکر جرم خود شدند اما با دیدن فیلم های دوربین مداربسته لب به اعتراف گشودند و مشخص شد که این سه نفر به صورت نوبتی و تک نفره برای جلوگیری از شک مردم سرقت ها را انجام می دادند.

سارقان برنامه ریزی می کردند که صبح کدام یک از آن ها برود و شب کدامشان برود. هر سه سارق معتاد Addicted بودند و سن آن ها 25 تا 27 سال بود و بخاطر اعتیاد دست به سرقت می زدند و هر کس که موبایل قاپی می کرد وظیفه تامین مواد برای دو نفر دیگر را داشت.

پرونده این سارقان در پایگاه ششم پلیس Police آگاهی تهران هم اکنون در حال رسیدگی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۰۷۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان