//
کدخبر: ۹۵۷۳ //
معاون فرمانداری بندرلنگه:

طغیان رودخانه، آب‌نمای کنخ بندرلنگه را مسدود کرد

معاون برنامه‌ریزی وعمرانی فرمانداری شهرستان بندرلنگه گفت: به‌علت بارندگی شدید و طغیان رودخانه، آب‌نمای روستای کنخ بندرلنگه مسدود شد و مسیر تردد بندرلنگه به بندرعباس از این مسیر به مسیر دهستان دژگان تغییر کرد.

طغیان رودخانه، آب‌نمای کنخ بندرلنگه را مسدود کرد

مراد زرهی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه در حوزه غرب استان هرمزگان، با اشاره به بارندگی‌های پی در پی روزهای اخیر در شهرستان بندرلنگه، اظهار داشت: در پی استمرار شرایط جوی و بارندگی درمناطق روستایی بخش مهران و تقاضای اهالی روستاهای بن کوه و هرسین، تیم امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان بندرلنگه با همراهی رئیس این جمعیت و بخشدار مهران به مناطق صعب‌العبور اعزام و اقلام موردنیاز بین مردم این مناطق توزیع کردند.

وی افزود: به‌علت بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌، آب‌نما موصوف به کنخ مسدود شد و به همین جهت، تردد در این مسیر ممنوع، و کلیه وسائط نقلیه سبک و سنگین که قصد تردد از محور بندرلنگه به بندرعباس را از این آب‌نما دارند از مسیر جایگزین، جاده دهستان دژگان تردد نمایند.

معاون برنامه‌ریزی وعمرانی فرمانداری شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: با توجه به شرایط بد جوی، همشهریانی که قصد مسافرت را دارند به هشدارهای پلیس و راهداری توجه بیشتری داشته باشند و آن‌ها را جدی بگیرند.

زرهی یادآور شد: همچنین تیم ارزیابی جمعیت هلال احمر شهرستان بندرلنگه نیز جهت بررسی وضعیت روستاهای این بخش اعزام شدند.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۵۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان