//
کدخبر: ۹۵۴۱۴ //

کلینیک تخصصی کلیوی بنیاد شهید کرمانشاه امسال راه‌اندازی می‌شود

مسئول موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار کرمانشاه از راه اندازی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی کلیوی بنیاد شهید کرمانشاه در سال جاری خبر داد.

کلینیک تخصصی کلیوی بنیاد شهید کرمانشاه امسال راه‌اندازی می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 بابک معیریان در جمع خبرنگاران با اشاره به راه اندازی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی کلیوی بنیاد شهید کرمانشاه در هفته دولت امسال، افزود: مجوزهای راه اندازی این کلینیک در استان گرفته شده و  ساختمان محل راه اندازی کلینیک نیز از قبل آماده شده است.

معیریان با بیان اینکه با راه اندازی این کلینیک هفت میلیارد تومان تجهیزات وارد استان خواهد شد، اضافه کرد: راه اندازی این کلینیک زمینه اشتغال زایی بیش از ۵۰ نفر را در استان فراهم خواهد کرد.

مدیر موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار کرمانشاه با بیان اینکه این کلینیک دارای ۶۰ تخت مردانه و زنانه خواهد بود، ادامه داد:خدمات کلینیک تخصصی و فوق تخصصی کلیوی بنیاد شهید کرمانشاه برای خانواده شهدا و ایثار گران رایگان و برای عموم مردم با دفترچه درمانی قابل استفاده خواهد بود.

وی یادآوری کرد: این کلینیک در زمان راه اندازی، بیماران کلیوی استان های کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان و کردستان را تحت پوشش قرار خواهد داد.

مدیر موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار کرمانشاه  تصریح کرد: قرار بود این کلینیک در استان کردستان راه اندازی شود که با تلاش های انجام شده و با توجه به موقعیت استان کرمانشاه در نهایت در استان کرمانشاه راه اندازی خواهد شد.

 وی در ادامه با اشاره به راه اندازی یک مرکز فیزیوتراپی در شهرستان اسلام آباد توسط موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار کرمانشاه در دی ماه سال گذشته ، گفت: این مرکز به مردم شهرستان های اسلام آباد غرب، سرپلذهاب، گیلانغرب و... خدمات ارائه می کند که خدمات آن برای خانواده شهدا و ایثارگران رایگان است.

وی با اشاره به خدمات رسانی رایگان این مرکز به زلزله زدگان سال گذشته، افزود: این مرکز در سال گذشته به ۱۷۰۰ نفر خدمات ارائه کرده است.

معیریان راه اندازی مرکز فیزیوتراپی در یکی از دو شهرستان کنگاور یا صحنه را در برنامه امسال موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار کرمانشاه دانست و افزود: این مرکز به شهرستان های هرسین و سنقروکلیایی نیز خدمات ارائه خواهد کرد.

وی افزود: برای راه اندازی این مرکز بودجه ۳۵۰ میلیون تومانی از سوی استانداری کرمانشاه اختصاص پیدا کرده است.

معیریان سپس اشاره ای هم به دیگر فعالیت های موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار کرمانشاه داشت و افزود: این موسسه در حال حاضر سه کانون فرهنگی شاهد را در شهرستان های کرمانشاه، اسلام آباد غرب و گیلانغرب دارد که آموزش هایی در زمینه های مختلف آموزش زبان، خیاطی، هنرهای دستی و... ارائه کرده و روزانه بین ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ نفر ارباب رجوع دارد.

معیریان خدمات هیدرو تراپی(آب درمانی) موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار کرمانشاه را در غرب کشور بی نظیر خواند و افزود:  اولویت ارائه این خدمات با جانبازان ۷۰ درصد به بالا است که تعدادشان در استان بیش از ۳۵۰  نفر است.

بازدید ۱۵۰۰ نفری خانواده های شهدا و ایثارگران از مناطق عملیاتی غرب کشور، برگزاری مسابقات زورخانه ای شش استان، ارائه آموزش های مختلف به متقاضیان در ۲۵ رشته و... از دیگر اقدامات صورت گرفته در موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار کرمانشاه در سال گذشته بود که معیریان به آنها اشاره کرد.

معیریان در ادامه موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار کرمانشاه را جزو یکی از بهترین و مجهزترین موسسات بنیاد شهید در کشور برشمرد و افزود: این مرکز یک پکیج درمانی و ورزشی کامل را به مراجعان خود ارائه می کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۵۴۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان