//
کدخبر: ۹۴۹۹۱ //
غلامرضا نوری علا

پاداش زلزله؛ زهرخند به آسیب‌دیدگان!

پاداش زلزله؛ زهرخند به آسیب‌دیدگان!
به گزارش فرتاک نیوز،

غلامرضانوری علا؛ حقیقت اینست که در این شرایط عجیب و غریب کشور، بر جا نبودن برجام، صعود غیرقابل کنترل ارز، بحران مدیریت، بلبشوی بی‌تدبیری، اختلاس‌های کهکشانی و دریافت‌های نجومی، حیف و میل چند ده‌میلیون تومان به‌عنوان پاداش به تعدادی از مدیران منتصب دولت تدبیروامید در کرمانشاه، اصلا جذابیت ندارد که حتی چند دقیقه صرف پرداختن به آن بشود! که آب از سر گذشته است و چند ده میلیون تومان در بین این همه خرابکاری و آسیب به ملت و مملکت، اصلا به‌چشم نمی‌آید.

اما اگر به‌عنوان پاداش زلزله پرداخت شده باشد، که ظاهر با توجه به واکنش فرماندار سابق سرپل‌ذهاب که ۲/۵ میلیون تومان پاداش خودش را به بهزیستی سرپل اهدا کرد، پاداش_زلزله است، مصیبت است!

در شرایطی که به‌دلیل سوءمدیریت، مشکلات زلزله‌زدگان روزبه‌روز مضاعف می‌شود، دست‌خوش به مدیرانی که کارآمد نبودند و نتوانستند مرهمی بر آلام زلزله‌زدگان باشند، زهرخند به آسیب‌دیدگان است! دهن‌کجی به مطالبات به‌حق و برآورده‌نشده ساکنان مناطق زلزله‌زده است! ریشخند به فعالان سیاسی، اجتماعی استان کرمانشاه است! زیر سوال بردن مدیریت علمی بحران است و پشت‌پا زدن به وجدان!

بعید نمی‌دانم تیم رسانه‌ای بازوند فردا و یا روزهای آینده با بیانیه‌ای پاداش زلزله را تکذیب کنند و اسم دیگری برایش بتراشند.

سرپلی‌ها مثلی دارند: "ییش وه ملِ دیشتی زهاو" مضمون‌اش قریب به همان ضرب‌المثل فارسی؛ آب از سر گذشت است. ظاهرا حال‌حالاها باید شاهد اتفاقات حیرت‌انگیز باشیم تا زمانی که دولت متوجه شود اینجا چه می‌گذرد، وقت زیادی باقیست! فعلا که کسب و کاسبی از قِبَلِ زلزله رونق دارد و از "شیر دالگ حلال‌تر"!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۴۹۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان