//
کدخبر: ۸۳۰۵۴ //

اقامت ۱۵۱ هزار میهمان نوروزی در استان کرمانشاه

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از اقامت 151 هزار و 105 میهمان نوروزی در استان کرمانشاه خبرداد.

اقامت 151 هزار میهمان نوروزی در استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

جلیل بالایی از انجام 721 مورد نظارت بر واحدهای اقامتی، پذیرایی و تاسیسات گردشگری استان از 27 اسفند تا پایان روز گذشته (3 فروردین) خبرداد و اظهار کرد: این نظارت ها به منظور تامین رضایتمندی مسافرین و گردشگران نوروزی تا پایان تعطیلات بصورت مستمر و ویژه ادامه خواهد یافت.

 

وی همچنین در خصوص آخرین آمار اقامت و بازدید از اماکن تاریخی و تفرجگاه های طبیعی استان نیز گفت: طی مدت یاد شده، بیش از 151 هزار و 105 میهمان و گردشگر نوروزی در استان اقامت داشته اند.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه تاکید کرد: این تعداد میهمان نوروزی در هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمانپذیرها، خوابگاه های آموزش و پرورش، اقامتگاه های بوم گردی، کمپ های اسکان شهرداری ها در پارک ها و سیاه چادرها اقامت داشته اند.

 

به گفته این مسئول همچنین 190 هزار و 158 گردشگر از دو روز پیش از نوروز تا پایان سومین روز فروردین از اماکن تاریخی و تفرجگاه های طبیعی استان کرمانشاه بازدید داشته اند.

 

وی یادآورشد: تاق بستان با یک فاصله دوبرابری پر بازدیدترین بنای تاریخی استان است و پس از آن بیستون،  غار قوری قلعه و تکیه معاون الملک در رتبه های بعدی قرار دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۳۰۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان