//
کدخبر: ۸۰۷۳ //
امام جمعه رزن:

امروز اسلحه دشمنان به سمت جوانان ما نشانه رفته است

امام جمعه رزن گفت: دشمن در این سال‌ها همیشه به فکر ضربه زدن به انقلاب بودند و امروز اسلحه آنها به سمت جوانان ما نشانه رفته است پس وظیفه همه ما است مواظب جوانان که سرمایه اصلی کشور هستند باشیم.

امروز اسلحه دشمنان به سمت جوانان ما نشانه رفته است

به گزارش فرتاک نیوز، حجت الاسلام سیدعبدالعظیم مولازاده در جشن انقلاب در روستای نظام آباد ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اظهار داشت: خداوند دو وظیفه مهم برای انسان‌ها قرار داده که در اجرای آن تفاوتی بین انسان‌های عادی و ائمه نیست .

وی اولین وظیفه انسان‌ها راوظایف شخصی و دومی را وظایف اجتماعی بیان کرد و گفت : خدا برای تمام انسان‌ها وظایفی از جمله حج و، زکات، امر به معروف و.. را مقرر داشته که نتیجه انجام آنها نیز جز سعادت بشر نیست و گاهی انسان با انجام آنها از ملائک نیز بالاتر می رود.

امام جمعه رزن افزود: خدا برای انسان یک سری وظایف اجتماعی نیز قرار داده و انجام آن را بر همگان واجب دانسته است.

وی گفت: جدال حق و باطل در طول تاریخ وجود داشته که از جمله آنها جدال هابیل و قابیل، جدال حضرت ابراهیم(ع) و نمرود و... بوده و قاعده کلی طبق وعده الهی پیروزی حق بر باطل است .

مولازاده خاطرنشان کرد : در کشور ما نیز تا چند دهه پیش باطلی وجود داشت که جور و ظلم را به نهایت خود رسانده بو، در آن زمان اجازه داده نمی شد مردم به راحتی مراسمی برگزار کند، هیئتی برپا کند و ... اما با ورود حق باطل نابود شد.

وی بیان کرد: مردم به وظایف اجتماعی خود عمل کرده و وارد صحنه شدند و به کمک امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را رقم زدند.

امام جمعه رزن افزود : برای حفظ انقلاب فداکاری های زیادی شده و شهیدان زیادی در این را تقدیم شده و اکنون به‌دست ما رسیده و وظیفه ما است که حافظ انقلاب باشیم.

وی خاطر نشان کرد: دشمن در این سال‌ها همیشه به فکر ضربه زدن به انقلاب بودند و امروز اسلحه آنها به سمت جوانان ما نشانه رفته است پس وظیفه همه ما است مواظب جوانان که سرمایه اصلی کشور هستند باشیم

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۰۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان