//
کدخبر: ۷۸۸۰۷ //

برپایی اردوی تیم ملی ورزش"سه گانه"در کرمانشاه

رئیس هیات ورزش سه گانه استان کرمانشاه گفت: اردوی تیم ملی ورزش سه گانه به منظور آمادگی برای حضور در مسابقات آسیایی 2018، در کرمانشاه در حال برگزاری است.

برپایی اردوی تیم ملی ورزش"سه گانه"در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

خلیل تنها اظهار کرد: اردوی تیم ملی ورزش سه گانه به مدت 15 روز از 28 بهمن در کرمانشاه آغاز شده و تا 13 اسفند ادامه خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: در این اردو هشت بازیکن تیم ملی به منظور آمادگی برای حضور در مسابقات آسیایی 2018  در کرمانشاه به تمرین می پردازند.

 

رئیس هیات ورزش سه گانه استان تصریح کرد: از هشت بازیکن حاضر در این اردو، سه بازیکن کرمانشاهی هستند.

 

وی ورزش سه گانه را از سخت ترین رشته های ورزشی دانست و عنوان کرد: این ورزش المپیکی شامل 1500 متر شنا، 40 کیلومتر دوچرخه سواری و 10 کیلومتر دو است.

 

تنها همچنین افزود: در اردوی تیم ملی ورزش سه گانه که به میزبانی کرمانشاه در حال برگزاریست، ورزشکاران برای تمرین "شنا" و "دو" از مجموعه ورزشی آزادی استفاده می کنند و برای تمرین"دوچرخه سواری" مسیر فرودگاه تا بیستون را رکاب می زنند.  

 

وی در ادامه بر لزوم احداث یک پایگاه و مجموعه ویژه ورزش سه گانه در استان تاکید کرد و گفت: متاسفانه این رشته که از 13 سال پیش در کشور رسما راه اندازی شد، مظلوم واقع شده، به طوری‌که بسیاری از مدیران و مردم حتی اسم آن را نشنیده اند.

 

رئیس هیات ورزش سه گانه کرمانشاه با بیان اینکه متاسفانه زیرساخت های این ورزش در استان مطلوب نیست، یادآورشد: این مشکل بویژه در بخش بانوان پررنگ تر است و باید جدی‌تر به این موضوع پرداخته شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۸۸۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان