//
کدخبر: ۷۶۱۱۹ //
نگاهی کوتاه به ضعف و قوت های استاندار کرمانشاه

۲ نکته مثبت و یک نمره منفی در کارنامه هوشنگ بازوند

حدودا چهارماهی از حضور مهندس هوشنگ بازوند در کرمانشاه می گذرد و شاید برای قضاوت از عملکرد این مدیر زمان کافی نباشد اما می توان به برداشت هایی رسید.

2 نکته مثبت و یک نمره منفی در کارنامه هوشنگ بازوند

نادر دارستانی؛ حدود چهارماهی می شود که سکان هدایت استانداری کرمانشاه بدستان هوشنگ بازوند سپرده شده است، کسی که سابقه استانداری لرستان و سالها معاونت عمرانی در استانهای غربی کشور را بر عهده داشته است.

با نگاهی اجمالی به سوابق این مدیر، می توان به این نتیجه رسید که او در حوزه عمرانی از تسلط و تخصص خوبی برخوردار می باشد و او را قبل از این که یک چهره سیاسی بدانیم، باید یک نیروی اجرایی و میدانی دانست تا فکری و ستادی و شاید کلید معمای این مدیر در اینجا نهفته باشد.

بازوند نشان داده است که از دو خصوصیت بارز برخوردار می باشد که باید با اتکا به آنها و رفع مشکل حلقه مفقوده، این زنجیره را بهم وصل نماید تا با اندیشه بهتری مدیریت استان را ادامه دهد و باعث کاهش حجم وسیع انتقادات شود.

همان طور که پیش از این گفته شد، اولین فاکتور مثبت این مدیر  را می توان اجرایی و میدانی بودن او دانست و زلزله سرپل ذهاب و حضور شبانه روزی او گواه این مطلب است که نمی توان به او انگ کم کاری داد و حداقل در این زمینه او نشان داده که دوست دارد یک نیروی عملیاتی باشد و کار کند.

 

کرمانشاه فردا

 

دومین نکته بارز هوشنگ بازوند، رسانه ای بودن و شناخت و کارکرد آن می باشد به طوری که از همان روز اول و قبل از آمدنش بر مسند کار، کلیپ هایی از عملکرد او در استانداری لرستان دست به دست می شد که نشان می داد او به موضوع تبلیغات و اطلاع رسانی اعتقاد کامل دارد و در این زمینه نمی توان یک درصد هم شک داشت.

اما حلقه مفقوده مدیریت ایشان را باید در این نکته دید که به دلیل حضور مداوم در عملیات های میدانی و تخصص در این زمینه، فرصتی برای فکر و برنامه ریزی وجود ندارد و باید حلقه اول مشاوران و یا همان اتاق فکر استانداری بسیار قوی بوده تا استاندار با استفاده از این نکته مثبت، با خیالی آسوده به عملیات های میدانی و عمرانی ورود نماید و در فرصت های مناسب و بهره گیری از اطلاعات دقیق ارائه شده همراه با راهکارهای مشخص که از سوی مشاوران داده می شود، مسیر رشد و توسعه استان را مشخص تا اهداف مورد نظر در دسترس باشد.

بازوند خوب می داند که فضای استان برای او هنوز چهارماه از مدیریت اش نگذشته سنگین شده است و ادامه این روند می تواند فضا را ملتهب تر نماید و شاید نگاهی عمیق تر به این حلقه مفقوده بتواند مسیر را برای او تیم کاری اش در استانداری هموارتر و منتقدین را مجاب به همراهی نماید و گرنه معلوم نیست که مسیر پیش رو در نهایت به کجا ختم خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۱۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان